خبرهای داغ:

برگزاری جشن میلاد سرداران کربلا در ایذه

مراسم جشن میلاد سرداران کربلا توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی با سخنرانی سرهنگ اکبر میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایذه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۹۳
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

سرهنگ پاسدار اکبر میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه ضمن تبریک میلاد سرداران کربلا و تبریک فجر انقلاب اسلامی ایشان بیان داشتند که در طی ۱۵۰ سال قبل از انقلاب اسلامی، نظام های شاهنشاهی و دیکتاتوری بیش از نیمی از خاک کشور را در اثر بی لیاقتی وبی کفایتی به باد دادند بدون هیچ نوع دفاع از این خاک اما نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام هجمه ها یی که دشمنان در این ۴۵ سال روی این کشور از تحریمهای اقتصادی وجنگ ۸ساله دفاع مقدس داشتند جمهوری اسلامی حتی یک وجب از خاک ایران عزیز را از دست نداد.بلکه استراتیژی خود را در جهان گسترش داد.

 

سرهنگ میرنام ضمن ارائه آمارهای توسعه کشور بعد از انقلاب اسلامی، اشاره داشتند خود دشمن اذعان دارد پیشرفت ها ودستاوردهای نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه با قبل از آن نیست ودر بسیاری از شاخص ها از جمله ؛ امید به زندگی ، توسعه زیرساخت ها، سطح سواد ،رشد علمی و... کشور برتر منطقه وجزء قدرتهای برتر جهان هستیم.

 

ایشان در بخش دیگر بیان کردند ، دشمن از شکست های متحمل شده از جبهه مقاومت عصبانی و سردرگم شده و بر لزوم هوشیاری و مراقبت همگانی درمقابل توطئه ها و اختلاف افکنی های او تاکید کردند و گفتند ؛ برای حفظ این نظام وانقلاب جانفشانی های فراوانی صورت گرفته و امروز سهم ما حضور در صحنه است حضور شما در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال مشت محکمی بود به دهن یاوه گویان داخلی و خارجی.

سرهنگ پاسدار اکبر میرنام در ادامه اشاره کردند به مساله مهم و ضروری شرکت در انتخابات، اگر انتخابات در کشور مهم و اثرگذار نبود ، دشمن تمام توان خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای صرف نمی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار