امام جمعه پارس آباد:

مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را در ترفندها ناکام می گذارد

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان کشورمان را در ترفندهای علیه جمهوری اسلامی ایران ناکام می گذارد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۲۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را در ترفندها ناکام می گذارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و هر برگ رای در انتخابات تیری بر قلب و پیکر دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود، اظهار کرد: عزت و اقتدار ملی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف دشمن دلسرد کردن مردم از انتخابات است، گفت: در شرایط کنونی دلسرد کردن مردم از انتخابات، گناهی نابخشودنی و خیانت به آرمان‌های امام وشهداست.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات مظهر قدرت ملی است، افزود: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت سالم انتخابات از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام باقری بنابی تاکید کرد: تدین، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، صداقت، مردمی بودن و دلسوز برای مردم، طرفدار مستضعفین و بهره مهدی از فهم و درک سیاسی از شاخصه های مهم انتخاب کاندیدای اصلح است.

خطیب جمعه پارس آباد از حضور حماسی مردم ولایی و انقلابی شهرستان پارس آباد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرده و افزود: مردم در ۱۱ اسفند پای صندوق های رای حماسه ای فراتر از ۲۲ بهمن خلق خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به دوم اسفند ولادت حضرت علی اکبر (ع) روز جوان، بیان کرد: جوانان باید زندگی حضرت علی اکبر را الگو قرار دهند و از سیره زندگی ایشان پیروی کنند.

ارسال نظرات