امام جمعه یزد:

حضور در انتخابات یک تکلیف الهی است

امام جمعه یزد حضور در انتخابات را واجب شرعی و تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۲۰
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیح از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به نمازگزاران و سفارش خود و همگی به رعایت تقوای الهی، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر دانی کرد.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه بصیرت مردم دانست و بیان داشت: این حضور پرشور در راهپیمایی نشانه، عشق، ایمان و اعتقاد مردم است و مردم به خوبی درک کرده اند که خدا و پیامبر (ص) از مردم چه می‌خواهند و مردم مردانه به میدان آمدند و حمایت خود را از دین، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

امام جمعه یزد با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی تصریح کرد: هر چند که دشمن سنگ اندازی می‌کند، اما مسئولان و دولتمردان سخت تلاش می‌کنند؛ البته لازم است مسئولان عزمی جدی‌تر داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی، مناسبت‌ها و انتخابات علاوه بر رضایت خداوند تکلیف شرعی محسوب می‌شود و باعث تقویت اسلام و دین می‌شود و حرکت در راه دین و اسلام باعث عزتمندی انسان‌ها است.

وی تصریح کرد: نماینده مجلس به عنوان وکیل و خادم مردم است و باید از حق و حقوق مردم دفاع و باعث رشد جامعه شود نه اینکه کرسی را برای خود و منافع شخصی خودش بخواهد، و ما هم بر خود واجب می‌دانیم ضمن شرکت در انتخابات افرادی شایسته و اصلح را انتخاب کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار