خبرهای داغ:

شاهرود میزبان المپیاد ورزشی مدارس شاهد پسرانه استان و قهرمانی در این رقابت‌ها

شاهرود_ مسابقات فوتسال مدارس شاهد پسرانه استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار و در مقطع ابتدایی و متوسطه اول قهرمان شدند.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۰۶
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج، آیین اختتامیه المپیاد ورزشی پسران شاهد استان سمنان در رشته فوتسال به میزبانی شهرستان شاهرود با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و اعضای شورای معاونین، معاون تربیت بدنی و سلامت استان سمنان، رییس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان، نمایندگان اداره کل شاهد و امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود در سالن‌های ورزشی علی ابن ابیطالب (ع) و مالک اشتر برگزار گردید و تیم‌های برتر معرفی شدند.
فاطمه اخلاقی رئیس اداره شاهد و ایثارگران استان ضمن قدردانی از میزبانی خوب شهرستان شاهرود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در مقطع ابتدایی با شرکت تیم‌های شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار برگزار شد و در پایان رقابت ها، تیم شاهرود حائز مقام قهرمانی گردید و تیم‌های گرمسار و سمنان به ترتیب دوم و سوم شدند. عنوان تیم اخلاق نیز به دامغان رسید.
او افزود: مسابقات متوسطه اول نیز با انجام  رقابت‌های تنگاتنگ و پرهیجان تیم‌های شرکت کننده پیگیری شد و سرانجام تیم شاهرود با اقتدار به مقام قهرمانی رسید، سمنان نائب قهرمان شد و دامغان نیز بر سکوی سوم مسابقات قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار