خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار صورت گرفت

تجلیل از پاسداران شاغل سپاه ناحیه کرخه

کد خبر: ۹۵۷۹۴۸۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه ، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین امیری امام جمعه، ستاری فرماندار، و سرگرد پاسدار گوروی فرمانده سپاه ناحیه کرخه و جمعی از مسئولین شهرستانی، از پاسداران شاغل و بازنشسته ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرخه با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد. 

 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه شهرستان کرخه در سخنانی با تبریک میلاد با سعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار اظهار داشت : همه ما باید پاسدار حفظ ارزش‌ها بوده و با الگوگیری از حضرت امام حسین(ع)، با تقوا و بصیرت در زمان‌های لازم از خود عکس‌العمل نشان دهیم. وی با اشاره به نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و اقتدای پاسداران به امام حسین(ع) در دفاع از دین و ارزشهای دینی گفت: پاسداران عزت و آزادگی را از امام حسین (ع) آموخته و در این راه نیز از خود گذشتگی های فراوانی را نشان داده اند. وی افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از الطاف خاص خداوند برای حراست و پاسداری از نظام است.

 

در آغاز این مراسم، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحیه کرخه با تشریح جان فشانی ها و تلاش های پاسداران اوایل انقلاب برای حراست از نظام اسلامی، شرایط امروز کشور را نتیجه کار آنها خواند و از زحمات تمامی پاسداران و بسیجیان این ناحیه قدردانی کرد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار