خبرهای داغ:
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

دانشگاهیان، محیط زیست را به یک مساله اجتماعی تبدیل کنند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: تبدیل شدن محیط زیست به یک چالش کلی در کشور ما، فرصتی برای دانشگاهیان فراهم می‌کند تا آن را به یک مساله اجتماعی در راستای فرهنگ‌سازی تبدیل کنند.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۸۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

حجت‌الاسلام آیت عادلی‌نژاد در نخستین همایش ملی علوم و مهندسی محیط زیست در افق توسعه که امروز (۲۵ بهمن‌ماه) در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با بیان اینکه محیط زیست یکی از ابرچالش‌های کشور ما است، اظهار کرد: تا زمانی که محیط زیست به یک دغدغه اجتماعی تبدیل نشود، راه برای خروج از این بحران‌ها تسهیل نخواهد شد و نقش دانشگاه در این زمینه بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اکنون همه با مسائل محیط زیست درگیر هستیم؛ ریزگردها و آلودگی هوا برخی از این مسائل هستند اما شاید تا دو دهه پیش محیط زیست یک امر تزئینی و یک کار فانتزی بود و معمولا طیف خاصی این موضوع را دنبال می‌کردند.

عادلی‌نژاد ادامه داد: تبدیل شدن محیط زیست به یک چالش کلی در کشور ما، فرصتی برای دانشگاهیان فراهم می‌کند تا این مساله را به یک مساله اجتماعی در راستای فرهنگ‌سازی تبدیل کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با تقدیر از برگزاری این همایش در راستای منافع ملی گفت: امیدواریم همگی به وظیفه و رسالت خودمان عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار