نشست روشنگری با حضور فرمانده سپاه سلماس در این شهرستان برگزار شد

نشست روشنگری و بصیرت افزایی بسیج جامعه پزشکی در محل سالن کنفرانس بیمارستان خاتم الانبیا برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۵۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌غربی، نشست روشنگری و بصیرت افزایی بسیج جامعه پزشکی با حضور سرهنگ پاسدار سید کاظم میر کاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس و عباس اسماعیلی ثانی رئیس شبکه بهداشت و درمان سلماس و پرسنل در محل سالن کنفرانس بیمارستان خاتم الانبیا برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار سید کاظم میر کاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس عنوان کرد: بسیج به فرموده مقام معظم رهبری همان مزرعه بی حصار است و هر کسی به اندازه تعبیرش از این مزرعه استفاده می کند، بنابراین هر فردی که در زیر چتر ولایت و نظام اسلامی قرار گرفته باشد افتخار آفرین است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تدارک این جلسه و پاسداشت زحمات مدافعین سلامت بیان کرد: تفکر بسیجی، روحیه جهادی و انقلابی بودن به عنوان یک اصل برای تمام بسیجیان می باشد که باید در ارگان‌ها و ادارت نهادینه شود.

میرکاظمی زاده گفت: نقش بسیج در دفاع از انقلاب ، سازندگی و بصیرت افزایی نقش بارز و برجسته ای می باشد و بسیجیان کشور باید با عمل به سخنان رهبری در تمامی عرصه ها با روحیه انقلابی و با بصیرت و روشنفکری عمل کنند.

فرمانده سپاه سلماس همچنین با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای می باشد، باید شخصی انتخاب گردد که منویات رهبری و خواسته های مردم را جامه عمل بپوشاند.

عباس اسماعیلی ثانی رئیس شبکه بهداشت و درمان سلماس هم در این جلسه بیان کرد:
نقش کادر درمان در دفاع از انقلاب، در سازندگی و بصیرت افزایی نقش بارز و برجسته ای می باشد و کادر درمان کشور باید با عمل به فرمایشات رهبری در تمامی عرصه ها با روحیه انقلابی و با بصیرت و روشنفکری عمل کنند.

وی در ادامه به موقعیت ایران در منطقه و جهان پرداخت و اظهار داشت:
ایران اسلامی در چشم دشمنان، ایران قوی و مقتدر است و این اقتدار به برکت خون شهدا، ایستادگی مردم بر سر اصول و ارزش ها و رهبری فرزانه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار