استاندار یزد:

سپاه یک مکتب فکری مبتنی بر اسلام است/سپاه پاسداران انقلابی‌ترین نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

استاندار یزد گفت: سپاه یک مکتب فکری مبتنی بر اسلام ناب محمدی است و انقلابی زیستن و انقلابی ماندن دو ویژگی بزرگ مجموعه سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۹۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه مجموعه زحمات پاسداران و سپاه در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی از نعمت‌های این انقلاب است، اظهار کرد: سپاه یک تولدی در میلاد امام حسین (ع) و یک عروج در هفته دفاع مقدس دارد و این نهال نوپا و انقلابی سپاه در دفاع مقدس دوران بلوغ خود را طی کرد.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس اوج بلوغ و تبلور و عظمت سپاه در منظر همگان قرار می‌گیرد؛ سپاه بیش از اینکه یک ارگان نظامی باشد یک منهج و یک مکتب فکری است.

استاندار یزد با بیان اینکه سپاه تنها یک ارگان نظامی نیست، عنوان کرد: سپاه یک مکتب فکری مبتنی بر اسلام ناب محمدی است و انقلابی زیستن و انقلابی ماندن دو ویژگی بزرگ مجموعه سپاه پاسداران است.

وی سپاه پاسداران را انقلابی‌ترین نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس منظومه دقیق امام راحل و انقلاب دانست و تصریح کرد: مبنای این حرکت بر دو اساس است که در کلام شهید سلیمانی نیز به آن اشاره شد؛ سپاه به دنبال عمل مقدس است نه عمل بزرگ و این فرق بین عمل تجلی‌گر همراه با رضایت خدا و، ولی خدا است.

فاطمی ادامه داد: برجسته‌ترین وجه از جهاد پیوسته و قیام به حق و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مجموعه سپاه پاسداران و بسیج است و به لطف خدا در استان ما نیز مجموعه سپاه و بسیج همچنان بالنده در صف مقدم خدمت به اسلام، قرآن و مردم است.

وی با اشاره به فهرست خدمات سپاه الغدیر در استان عنوان کرد: اگر فهرست خدمات مجموعه سپاه الغدیر را بنویسیم شاید با خدمات ده‌ها دستگاه اجرایی در استان برابری کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار