خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه ناحیه دامغان به مناسبت روز پاسدار

دامغان_ سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت روز پاسدار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۸۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت روز پاسدار پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً»

سومین روز از ماه شعبان و سالروز ولادت امام حسین (ع) با درایت و ابتکار امام خمینی (ره) روز پاسدار نامگذاری شده است.

پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی سمبل جهاد، مبارزه و مقاومت ملت ایران در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند.

بی‌شک آنچه ترجمان نامگذاری روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار، توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، حسینی اندیشیدن و عاشورایی عمل کردن سپاه و پاسداران جان برکفی است که همواره مهیای دفاع عاشورایی از انقلاب، نظام و ملت ایران بوده‌اند.

پاسدار تجلی آرمان پاسداران کربلای حسینی در تاریخ معاصر و ارکان اساسی نظام و استقلال کشور و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن بوده و کلام حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) همچنان در دفتر قطور و زرین حماسه آفرینی‌های این ملت رشید می‌درخشد که فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

در پایان فرا رسیدن سوم شعبان و روز پاسدار را به تمامی پاسداران و خانواده‌های محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) با بهره‌گیری و پیروی از منویات حکیمانه و راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار