جانشین بسیج اساتید استان مرکزی از ارسال ۴۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره «شهید چمران» در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۶۵
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

محمدعلی آقامحمدی جانشین بسیج اساتید استان مرکزی در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره «شهید چمران» گفت: اختتامیه این جشنواره سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه از ساعت ۱۶ در دانشگاه فرهنگیان اراک با سخنرانی سردار غیاثی‌راد برگزار خواهد شد.

وی ۴۱۹ اثر تا پایان آذرماه به دبیرخانه این جشنواره در استان مرکزی ارسال و مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت، افزود: پس از اینکه دسترسی استان در سامانه برای رؤیت آثار فراهم شد، اقدام به راه‌اندازی کمیته‌های جشنواره در دو بخش اجرایی و علمی کردیم تا کار داوری آثار به شکل تخصصی آغاز شود.

جانشین بسیج اساتید استان مرکزی با یادآوری اینکه آثار دریافتی از اساتید بسیجی و غیربسیجی است، تصریح کرد: گروه‌های داوری سه گانه در گروه‌های علوم انسانی و هنر، فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی شکل گرفت و اثرات رسیده به جشنواره، تفکیک و در اختیار سرداوران قرار گرفت.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه جشنواره شهید چمران با سایر جشنواره‌ها و فراخوان‌های علمی دیگر تفاوت دارد، گفت: گروه چهارمی که آثار دریافتی مورد ارزیابی قرار گرفته و وجه تمایز این جشنواره با دیگر جشنواره‌ها است، در رویکردهای مسئله محوری شامل بسته سیاستی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و نقد و مناظره، جهادگران تبیین  و راهیان علم و فناوری می‌شود.

وی ادامه داد: آثار دریافتی در گروه‌های سه گانه شامل کتاب، مقاله، طرح‌های پژوهشی، راهنمایی و مشاوره و نظارت و بخش مسئله محوری ارزیابی و نفرات برتر در سطح استان مشخص شدند که فردا در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل خواهند شد.

جانشین بسیج اساتید استان مرکزی تصریح کرد: هدف این جشنواره ارج نهادن به اقدامات و فعالیت‌های برجسته اساتید بسیجی و نیز استادان و مدرسین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار