رضانیا:

ملت ایران در هر امتحانی که به صحنه آمد، پیروز بود

همدان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ملت ایران امتحانات بزرگی پس داده و در هر امتحانی که در صحنه آمد، پیروز بود و تا آرمان بلند این ملت شهادت و ایثارگری است، هیچ قدرتی نمی‌تواند کاری کند.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۶۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در جمع راهپیمایان شهرستان ملایر در روز ۲۲ بهمن ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله میرشاهولد و ۱۱۰۰ شهید والامقام شهرستان ملایر و شهدای انقلاب اظهار کرد: مردان و زنان ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عظمت خود را به دنیا ثابت کردند و لحظه به لحظه حرکت ملت، جهاد و یک میدان نبرد بود.

وی با بیان اینکه مردم ملایر در کنار دیگر هموطنان خود با همه شور و حال خود به میدان آمدند و جهاد کردند، افزود: به حضور پرشور و نشاط همه اقشار به خصوص دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن افتخار می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: امروز در این صحنه باشکوه امام راحل و شهدا را یاد کنیم، آنها حیّ و حاضر هستند و ما را می‌بینند در این تردید نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای به ثمر نشستن انقلاب تلاش و مجاهدت‌های فراوانی شده تا امروز ما بایستیم و اعلام کنیم که ما وارث همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های انبیا و اولیا هستیم، امروز در حالی آمدیم فجر انقلاب را جشن بگیریم که اولین روز از روز اعیاد شعبانیه است.

رضانیا ادامه داد: باید توسل پیدا کنیم به دامان کسانی‌که همه دارایی ما از وجود نازنین آنها است و در این روز پرافتخار، ماه میلاد سیدالشهدا(ع)، باب‌الحوائج حضرت ابوالفضل(ع) و عاشقان حسینی را باید کنیم، چراکه ما ملت امام حسینیم و هر کسی در راه ولایت جان بدهد، با همه وجودش به میدان بیاید ما عاشق او هستیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه خلق کردند و باید این حضور با بصیرت و معرفت مردم احسنت گفت، اظهار داشت: ما از این حضور مردم امید گرفتیم و دشمن ناامید شد و به این حماسه حضور، شرافت و عظمت شما ملت ایران افتخار می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان یادآور شد: همه ملت ایران از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، پای دین خدا و عشق به ولایت همیشه در صحنه هستند و دشمن توهم داشت که مردم از نظام، ارزش‌ها، ولایت و دین ناامید دلسرد هستند، امروز دنیا دید کف خیابان‌های ما عاشقان امیرالمومنین(ع) و سیدالشهدا(ع) با همه وجودشان آمدند و این فاصله چند کیلومتری میدان نبرد ملت ایران بود.

وی گفت: ملت ایران با وجود تحمل همه سختی‌ها و مشکلات، بار دیگر به میدان آمدند و پای دفاع از ارزش‌های اسلام، قرآن، دین و ولایت ایستادند و با همه سختی‌ها و تهدیدها که ۴۵ سال بر ما روا داشتند، به رهبری لبیک گفتند.

رضانیا خاطرنشان کرد: غربت ولایت دیگر به پایان رسید و دنیا این را می‌داند و قدم به قدم حضور دشمن‌شکن مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن، خشم کفار و عصبانیت نظام استکباری و صهیونیستی را به همراه داشت و آمریکا، انگلیس و صهیونیست ببینید و از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

وی با تاکید بر اینکه ما ملت بزرگ در روزهای سخت هستیم و پای همه ارزش‌ها ایستاده‌ایم، بیان کرد: ملت ایران امتحانات بزرگی را پس داده و در هر امتحانی که ملت ما در صحنه آمد، پیروز بود و تا آرمان بلند این ملت شهادت و روحیه ایثارگری است، هیچ قدرتی نمی‌تواند کاری کند.

رضانیا با بیان اینکه امام راحل در اوج یاس و ناامیدی همواره به این ملت روحیه داد و امیدآفرین بود، ادامه داد: در آن زمان که کسی امیدی به پیروزی نداشت، امام راحل یک جمله گفت، سرزمین به سرزمین و کشتی به کشتی خواهم رفت تا در کنار ملتم مبارزه کنم و دست از مبارزه برندارم، ما در این مکتب رشد کردیم.

وی یادآور شد: ملت و مردم ما در هشت سال دفاع مقدس با همه وجودشان به میدان آمدند و جان و مال و زندگی را در راه دفاع از دین، آیین، ارزش‌ها و سرزمین ایران دادند و ما پیروز شدیم و حجم فراوان از تحمیل‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌ها بر ما بسیار بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی برنده واقعی شما ملت ایران بود، افزود: ملت ایران امروز بار دیگر در راه دین خدا و دفاع از ارزش‌های الهی و نظام اسلامی امتحان بزرگی پس دادند و ۲۲ بهمن آمدند تا به دشمن بگویند هر رای این ملت یک موشک نقطه زن است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران روز یازدهم اسفندماه با خانواده خواهند آمد، گفت: اقشار مختلف مردم باید به کوری چشم دشمنان روز ۱۱ اسفند پای کار انتخابات بیایند، این اتفاق خواهد افتاد و به دنیا اعلام خواهند کرد پای ولایت ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار