خبرهای داغ:
ترکاشوند:

بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، خدمت‌رسانی به مردم است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان بزرگ‌ترین وظیفه ادارات و دستگاه‌های اجرایی را خدمت شبانه روزی به مردم جامعه دانست و گفت: بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا همین خدمت خالصانه کارمندان به ملت شریف کشور است.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۱۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست بصیرتی «جهاد تبیین» با حضور امیر ترکاشوند، مسئول بسیج ادارات استان همدان، احمد اکبری، مسئول بسیج ادارات ملایر و کارمندان بسیجی مدیریت توزیع برق شهرستان ملایر با موضوع اهمیت انتخابات ۱۴۰۲ و تاثیر حضور حداکثری در معادلات کشور و دنیا برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: همانند روز عاشورا که روز امتحان الهی برای مسلمانان در جبهه حق در کنار امام معصوم(ع) علیه باطل بود، حضور در انتخابات نیز همانند حضور در جبهه حق در کنار ولی فقیه، علیه دشمنان این انقلاب و نظام است.

امیر ترکاشوند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: هر کس که مخاطب دارد وظیفه جهاد تبیین داشته و باید دستاوردهای این انقلاب را برای نسل جدید بیان و از فاصله انداختن این نسل از انقلاب توسط دشمنان جلوگیری کند.

وی بزرگ‌ترین وظیفه ادارات و دستگاه‌های اجرایی را خدمت شبانه روزی به مردم جامعه دانست و گفت: بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا همین خدمت خالصانه کارمندان به ملت شریف کشور است.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان هدف از انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) را بیان و وظیفه مردم انقلابی را در برابر نگهداری از این امانت الهی که ثمره زحمات علما و خون شهدا بوده است را یک امر واجب و بدیهی دانست.

رضا شیردره، مدیر توزیع برق شهرستان ملایر نیز در این مراسم به خدمات و دستاوردهای این اداره از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پرداخت.

بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، خدمت‌رسانی به مردم است

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار