خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

۲۲ بهمن، روز آزمون بزرگ تقابل جبهه حق و باطل است

۲۲ بهمن، روز آزمون بزرگ تقابل جبهه حق و باطل است
سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: ۲۲ بهمن، روز آزمون بزرگ تقابل جبهه حق و جبهه باطل است و بی شک ملت ایران با پرچمداری جبهه حق در روز آزمون ۲۲ بهمن، سربلند میدان خواهند بود. 
کد خبر: ۹۵۷۸۵۹۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

قزوین_ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به علل انقلاب مردم ایران بیان کرد: یکی از امتیازات بزرگی که انقلاب اسلامی و امام راحل بعنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی داشتند، این بود که این انقلاب برگرفته از نهضت عاشورا و قیام سیدالشهدا(ع) بود. 

وی با اشاره به چالش‌های مردم ایران با رژیم پهلوی و شکل‌گیری نهضت اسلامی، آن‌ها را زمینه‌ای برای سقوط رژیم پهلوی گفت: ضدیت رژیم پهلوی با اسلام بود یکی از چالش ها بود که در این چارچوب مجموعه‌ای از اقدامات در دوران حاکمیت پهلوی بر ایران، با هدایت و حمایت قدرت‌های بیگانه به اجرا درآمد. اقدامات ضداسلامی با خشونت و به صورت کاملا آشکاری صورت می‌گرفت مانند ماجرای کشف حجاب که معروف و مشهور است و یا محدودیت‌های زیاد برای حوزه‌های علمیه و انجام مراسم مذهبی و فعالیت روحانیون و غیره که چهره ضداسلامی این رژیم را در آن دوران کاملا آشکار و عیان می‌ساخت.

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: با گذشت زمان،‌ هرچه بر عمق و وسعت اینگونه سیاست‌ها و اقدامات اسلام‌زدا افزوده می‌شد، تضادهای مردم با رژیم پهلوی هم بیشتر و عمیق‌تر و آشکارتر می‌شد. دلیل این تضادها هم این بود که مردم ما ذاتا و عمیقا یک ملت پایبند به اسلام و مذهب تشیع بودند و استمرار چنین وضعیتی برایشان قابل پذیرش و تحمل نبود. 

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: چالش بعدی مردم با رژیم پهلوی، وابستگی تام و تمام آن به بیگانگان بود. شاه بظاهر قیافه یک حاکم مستقل، مقتدر و ایران‌پرست را به خودش می‌گرفت. اما عملا بیگانگان تصمیم گیرنده کشور بودند. وجه دیگر وابستگی هم مربوط به حوزه اقتصادی می‌شد که تمامی سطوح اقتصاد و صنعت و تا حد زیادی کشاورزی را در بر می‌گرفت. 

وی افزود: بر اساس این چالش‌ها و موارد بسیار دیگر همچون روابط با رژیم صهیونیستی، قیام مردم در سال ۴۲، کشتارهای خونین در خرداد ماه و غیره، شرایط را مستعد اشتعال و انفجار در جامعه کرد و سرانجام این انفجار صورت گرفت و منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ با پشتوانه مردمی شد.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: بنا به گفته بزرگان، انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود و سیاست ها و تدابیر بعد از پیروزی انقلاب توسط امام راحل، موجب موفقیت های روزافزون انقلاب اسلامی شد که موجب شد دشمنان نظام و انقلاب آرام ننشینند و به این تصور باطل باشند که می توانند این انقلاب نوپا را به راحتی سرنگون نمایند، اما با پشتوانه مردمی، انقلاب اسلامی با موفقیت های روزافزون، امروز به چهل و پنج سالگی در گام دوم انقلاب رسیده است.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه تصریح کرد: ۲۲ بهمن همگامی با شهدا و آرمان های شهداست و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با شهدا و امام شهداست. ۲۲ بهمن، روز آزمون بزرگ تقابل جبهه حق و جبهه باطل است و بی شک ملت ایران با پرچمداری جبهه حق در روز آزمون ۲۲ بهمن، سربلند میدان خواهند بود. 

وی در ادامه با اشاره به عرصه انتخابات اضافه کرد: انتخابات عرصه فرصت هاست. فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های شهدای عزیزی که برای اعتلای میهن اسلامی خون دادند و امروز کارزار انتخابات فرصتی بزرگ برای همه ماست که با اقتدار پای صندوق های رای حاضر شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار