خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهیدان علی خوردکه و سبزه دستمرد در شهرک بهرام شوش

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی و هیئت همراه با خانواده های شهیدان علی خوردکه و شهید سبزه دستمرد دسامبر در شهرک بهرام دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۸۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، به همّت پایگاه مقاومت بسیج شهید علی خوردکه و بمناسبت دهه فجر و در شب پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور اهالی شهرک بهرام با خانواده فرمانده بسیجی شهید علی خوردکه و خانواده شهید سبزه دستمرد دیدار بعمل آمد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی گفت: شهرک بهرام با تقدیم بیش از ۳۵ شهید به انقلاب اسلامی ایران از نقاط روستایی انقلابی و ولایت مدار شهرستان شوش دانیال (ع) می‌باشد.

وی افزود: شهید علی خوردکه اولین فرمانده پایگاه شهرک بهرام بوده و از ویژگیهای برجسته ایشان مراقبت از بیت المال و ولایت مداری ایشان بوده است.

وی اظهار داشت ؛"شهید سبزه دستمرد از جوانان غیرتی و جوانمرد شهرک بهرام بعد از شنیدن سخنان حضرت امام (ره) جرقه دفاع از اسلام در او زده شد و پا به معرکه گذاشته و بعد از جانفشانی و ایثارگری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نکته مهم و برجسته و حائز اهمیت اینجاست که پایگاه مقاومت بسیج شهید علی خوردکه شهرک بهرام ، ۳ فرمانده شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد؛ در این دیدارها و نشست های مبارک تابلو فرش های مزین به نام و تصویر شهدا تقدیم خانواده های معظم گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار