معاون فرماندار پارس آباد:

انتخابات آبروی نظام و ملت است

پارس آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان پارس‌آباد گفت: انتخابات آبرو و ناموس نظام ملت است و حضور مقتدرانه و با شکوه مردم در این انتخابات باعث عزت و آبروی ایران اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۴۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

انتخابات آبروی نظام و ملت است

به گزارش خبرنگار بسیج، رضا ظهراب وند بعدازظهر شنبه در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پارس آباد، اظهار کرد: بی‌طرفی در انتخابات یک اصل است که باید از سوی هیأت اجرایی شهرستان پارس آباد مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: ملت ایران اسلامی در انتخابات پیش رو بار دیگر مظهر شکوه کشور را با همبستگی، اتحاد، وحدت خود و با حضور حداکثری، توأم با بصیرت و آگاهی نشان خواهند داد و به یاوه گویانی که قصد ایجاد دلسردی و ناامیدی در دل مردم دارند تودهنی تاریخی خواهند زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان پارس آباد افزود: در انتخاب نمایندگان فرماندار مهمترین معیار و ملاک برای ما امانت داری و بی طرفی بوده که با پایش افراد و استعلامات صورت گرفته این موضوع تا روز آخر رصد و ادامه خواهد داشت.

ظهراب وند با توجه به اینکه رای مردم حق الناس است، تاکید کرد: مجریان انتخابات به خصوص نمایندگان فرماندار نسبت به ضرورت قانونمداری و رعایت بی طرفی اهتمام ویژه داشته باشند چرا که مجریان امانت دار آرای مردم هستند و رعایت این مهم در اعتمادسازی و افزایش مشارکت حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت ۴ راهبرد اصلی انتخابات از فرمایشات مقام معظم رهبری است که باید سرلوحه برنامه ها قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار