خبرهای داغ:

برگزاری اختتامیه جشنواره اکسیر در شاهرود+ عکس و فیلم

شاهرود_ اختتامیه جشنواره اکسیر به همت معاونت علمی و پژوهشی سپاه ناحیه شاهرود و در گرامیداشت دهه فجر با تقدیر از برگزیدگان پایان یافت.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

برگزاری اختتامیه جشنواره اکسیر در شاهرود+ عکس و فیلمبه گزارش خبرنگار بسیج، اختتامیه جشنواره اکسیر با هدف شناسایی و معرفی نخبگان و مخترعان شهرستان شاهرود در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ سیدحسین میرکریمی جانشین سپاه ناحیه سپاه شاهرود صحبت‌هایی را پیرامون برنامه‌های علمی ارائه و سرهنگ مصطفی خانی معاونت علمی اجتماعی سپاه استان سمنان توضیحاتی در مورد ماهیت علمی پژوهشی بیان و ضمن تاکید به توجه اختراعات کوچک نوجوانان و جوانان عرض کردند این‌ها سرمایه‌های انسانی ما هستند و باید از آن‌ها حمایت به عمل بیاید.
در ادامه پخش کلیپ از کتاب صعود چهل ساله انقلاب اسلامی و مقایقه دستاورد‌های علمی انقلاب با دوران قبل از انقلاب انجام و از هفت نخبه و مخترع برگزیده تقدیر به عمل آمد و به همه افراد شرکت کننده لوح تقدیر و هدیه و به افراد برگزیده به همراه لوح تقدیر کارت هدیه اهدا شد.
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاورد‌ها و اختراعات افراد شرکت کننده در جشنواره برگزار که مسئولین از آن بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار