در اردبیل آغاز شد؛

اجرای مناظره نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها

اردبیل- دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: برنامه مناظره بین نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۲۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

اجرای مناظره نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها

امیرمحمد معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: در راستای زمینه‌سازی برای شورآفرینی، مشارکت حداکثری و کمک با انتخاب اصلح در بین جامعه دانشگاهی و آحاد مختلف مردم، برنامه مناظره بین نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

وی از آغاز اقدامات قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان خبر داد و تصریح کرد: قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در راستای کنشگری با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات راه‌اندازی شده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت: برنامه مناظره بین نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها از طریق نامه رسمی، ارسال پیامک و همچنین فراخوان عمومی در رسانه‌ها به تمامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین اطلاع‌رسانی شده است.

معبودی افزود: نامزدهای انتخاباتی می‌توانند در صورت تمایل به شرکت در این برنامه، آمادگی خود را از طریق راه‌های ارتباطی مشخص شده تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام کنند.

وی با اشاره به شرایط مناظره بین نامزدهای انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: این مناظرات با هدف مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم و در حضور عموم دانشجویان، اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

معبودی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید نیم ساعت قبل از زمان اعلام شده و صرفاً به همراه ۲ نفر از اعضای ستاد انتخاباتی خود در محل برنامه حضور پیدا کنند، اضافه کرد: دانشگاه محل برگزاری، زمان و نامزدهایی که در یک مناظره حضور خواهند داشت به قید قرعه و در حضور نمایندگان نامزدها انتخاب خواهد شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل حضور افراد غیر دانشجو در محل برگزاری مناظرات را ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: اطلاع‌رسانی و تبلیغات عمومی برای تمامی برنامه‌ها به صورت یکسان و برابر انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار