دهه فجر یادآور ایثار و جان‌فشانی مردم برای استقرار حکومت اسلامی است

جشن انقلاب با حضور جمعی از روسای ادارات، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد دارالسلام سردشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۳۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌غربی، سرهنگ صمد محمد علیزاده فرمانده سپاه سردشت در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: قبل از انقلاب، ملت در سرنوشت خود دخیل نبودند، اما انقلاب اسلامی به ما خودباوری و عزت بخشید و از ذلت و بی هویتی رهایی داد و به دنیا حقانیت ما را ثابت کرد.

علیزاده افزود: دهه مبارک فجر را باید جشن گرفت و گرامی داشت چراکه این ایام الله یادآور ایثار و جانفشانی های مردم و استقرار حکومت اسلامی و رهایی از یوغ طاغوت و استکبار جهانی و ایادی آن است.

امام جمعه شهرستان دیواندره نیز در این مراسم با تبریک عید مبعث به دسیسه شوم دشمنان و ایجاد شبهه در بین جوانان مبنی بر اینکه فلسطین سرزمین مسلمین نیست اشاره کرد و گفت: صهیونیسم دشمن پیامبر(ص) و بشریت است و در قرآن از آن به عنوان دشمن درجه اول مسلمانان یاد شده و بیش از هفت دهه است بر مردم سرزمین مقدس فلسطین ظلم روا می دارد.

ماموستا جلال مرادی با تاکید بر ضرورت همبستگی و انسجام با مردم فلسطین ادامه داد: دفاع از دین ،دفاع از کیان مسلمین، دفاع از تمامیت ارضی مسلمین و کسانی که از میهن خود دفاع می کنند، واجب است و در حوزه جهاد تبیین باید هوشیار و آگاه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار