دعوت مشترک فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس به راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند
کد خبر: ۹۵۷۸۰۹۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

دعوت مشترک فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس به راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزاش خبرگزاری بسیج گیلان،سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در آستانه فرارسیدن ۲۲بهمن پیام مشترکی در دعوت از مردم شریف گیلان به راهپیمایی ۲۲بهمن داشتند .

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 و لايَطؤون مَوطئاً يَغيظُ الكفّار... الاّ كُتب لهم به عَملٌ صالح(سوره توبه، آيه ١٢٠)

« هيچ حركت دسته جمعى كه كفّار را عصبانى كند، صورت نمیگيرد مگر اين كه براى آن، پاداش عمل صالح ثبت می شود.»

 

۲۲ بهمن یادآور رشادت و جانفشانی های مردم عزیز ایران اسلامی بوده که با عشق به انقلاب و امام راحل (ره) برای به ثمر رساندن انقلاب و استقلال کشور از جان خویش گذشتند.

چهار دهه عمر مقدس نظام اسلامی در صدور مبانی والای انقلاب در جهان و برقراری عدالت اجتماعی در عرصه‌های مختلف و رشد و شکوفایی و بالندگی علمی و صنعتی و فناوری و سایر اقدامات اصلاحی و خدمات شایسته در کشور، کارنامه‌ای درخشان را از خود بجای گذاشته است.

در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی طومار ٢٥٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق داشته و در کشاکش بحران‌ها ، کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبارجهانی، وحدت ملی را فریاد می زنیم. 

 

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت، از عموم مردم شریف استان گیلان دعوت می کند تا با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، صلابت، شجاعت، وحدت و همدلی خود را به منصه ظهور رسانده و با فریاد استکبار ستیزی، با آرمان‌های امام راحل (ره) و اندیشه رهبر عظیم الشأن انقلاب، تجدید میثاق داشته باشند

 سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار