بیانیه ناحیه مقاومت بسیج بافق در آستانه ۲۲بهمن

ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و طلیعه فجر بیانیه‌ای صادر کرد و از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان بافق دعوت کرد در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن حضور یابند.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۷۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ در متن بیانیه که به مناسبت دهه مبارک فجر و فرارسیدن ۲۲ بهمن صادر شده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً

بیست‌ودوّم بهمن براى ما در حکم عید فطرى است که ملّت در آن از یک دوران روزه سخت خارج شد، دورانى که محرومیّت از تغذیه معنوى و مادّى را بر ما تحمیل کرده بودند.

بیست‌ودوّم بهمن در حکم عید قربان است، زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود که ما اسماعیل‌هاى خود را قربانى کردیم.

بیست‌ودوّم بهمن در حکم عید غدیر است چرا که در آن روز بود که نعمت ولایت -اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهى- براى ملّت ایران صورت عملى و تحقّق خارجى گرفت.

بیست‌و‌دوّم بهمن در حکم نوروز واقعى براى ماست، زیرا که حقیقتاً از دوران سخت و سیاه یک زمستان تلخ، خارج شدیم.

البتّه باید به این نکته توجه داشته باشیم که فقط با اینکه این روز را عید بدانیم کافی نیست. بلکه بیست‌ودوّم بهمن و دهه فجر باید براى ما روز بازیابى خاطره‌هاى انقلاب و روز تجدید عهد با انقلاب، امام و اسلام باشد و همه تصمیم بگیریم براى اینکه این راه روشن و منوّر را به بهترین وجهى تا آخر بپیماییم؛ و باید بدانیم اگر انقلاب اسلامى و حضرت امام ره نبودند و اگر اسلام پرچمدار انقلاب و تحوّل در این کشور نبود، هیچ امیدى وجود نداشت که سلطه جهنّمىِ تحقیرآمیز آمریکا و حکومت دیکتاتورىِ قسىّ القلب پهلوى از این مملکت برکنده شود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیزمان و همه شهدای انقلاب، از خداوند متعال می‌خواهیم توفیقات روز افزون خودش را عنایت کند تا این ملّت بتواند راه انقلاب و راه امام و شهدا را به‌طور کامل و تا آخر بپیماید و کشور ما و ملّت ما به آزادى حقیقى و تکامل معنوى برسد.

در پایان از همه آحاد مردم شهرستان دارالشجاعه بافق دعوت می‌کنیم تا مرد و زن و پیر و جوان به خیابان‌ها بیایند و در جشن ۴۵ سالگی انقلاب و راهپیمائى ۲۲ بهمن که مظهر اقتدار ملى و حضور مردمى و مظهر اراده و عزم ملى ملت ایران است حضور یابند و عظمت خود را به رخ جهانیان بکشند.

نَسْأَلُ اللَّهَ مَنَازِلَ الشُّهَدَاءِ
ناحیه‌مقاومت‌بسیج‌بافق

ارسال نظرات
آخرین اخبار