فرمانده سپاه قدس گیلان

افزایش مشارکت تولید قدرت برای انقلاب و نظام اسلامی است

فرمانده سپاه قدس گیلان در یادواره ۱۲ شهید والا مقام روستای بالارود پشت رودبنه با بیان اینکه نظام و انقلاب اسلامی بدون حضور و نقش آفرینی مردم هیچ جایگاهی ندارد گفت: افزایش مشارکت در انتخابات پدافند غیرعامل برای ایران است.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۱۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

افزایش مشارکت تولید قدرت برای انقلاب و نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سردار سرتیپ دوم پاسدارحمید دامغانی خود تحقیری و خودباختگی با ابراز خوشحالی در باخت تیم ملی و عزا گرفتن در برابر برد تیم ملی را نشان از عدم هویت ملی و هویت تاریخی داشتن بیان کرد.

 

وی گرفتارشدن آمریکا در محور مقاومت را ثمره انقلاب دانست و افزود: آمریکا با اراده فراوان همچون رژیم صهیونسیتی با ترور اشخاص در حال دست و پا زدن هستند .

 

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: آمریکا با ۵۰ درصد قدرت نظامی جهان ، ۲۰درصد قدرت اقتصادی جهان ،قدرت اول رسانه ای جهانی ، با حاکم کردن نگاه فرهنگی ،

امکان و توانایی استفاده از قدرت را ازدست داده است که این کاهش قدرت از انقلاب اسلامی،مجاهدت های رزمندگان ، شهیدانی چون سردارسلیمانی و ... آنهایی که سالیان سال در این مسیر تلاش هستند، می باشد.

 

 سردارسرتیپ دوم پاسداردامغانی از استعمار فکری و فرهنگی توطئه دشمن گفت و تصریح کرد:دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و برگشت به سرنوشت ملت، استعمار فکری و فرهنگی را پیش گرفته، چرا که معتقد است با رقم زدن استعمار فکری و فرهنگی را در جوانان کشور در لایه های مختلف جامعه نیاز به اقدام دیگر ندارد،مونه آن سال ۱۴۰۱ که نشان از راهبرد دشمن در کشور بود .

 

وی با اذعان به اینکه رژیم صهیونسیتی جواب ایران و نتیجه تلاش های چندساله را در انتخابات ۱۱ اسفند۱۴۰۲ می بیند گفت :دشمن به شدت به انتخابات ۱۱ اسفند کاهش حضور و مشارکت امید بسته است .

افزایش مشارکت تولید قدرت برای انقلاب و نظام اسلامی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افزایش مشارکت قدرت تولید می کند خاطر نشان کرد: با کاهش مشارکت در انتخابات دشمن امید وارشده و مجدد تحریم و مسیر جنگ ترکیبی و شناختی با افزایش ناامنی همراه خواهد بود .

 

 وی با تاکید به فرمایش حضرت آقا در اهمیت افزایش مشارکت در انتخابات گفت: ایران در مسیر رسیدن به قله این و برای حرکت در مسیر نیاز به قدرت است که با افزایش مشارکت در انتخابات این قدرت بدست خواهد آمد. 

 

سردارسرتیپ دوم پاسدار دامغانی انقلاب اسلامی را مردم پایه دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی قدرتش از تجهیزات نظامی نه اما از مردم می‌گیرد چرا که مردم در نظام اسلامی قدرت تولید می کنند .

 

  وی با اذعان به پشتوانه اصلی نظام و قدرت اصلی مردم می باشند گفت: دشمن این را فهمیده که نظام و انقلاب اسلامی بدون حضور و نقش آفرینی مردم هیچ جایگاهی ندارد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پدافند غیرعامل برای ایران می باشد تکلیف همه را در افزایش مشارکت حداکثری بیان کردو افزود: انتخابات با امنیت ملی و اقتدار نظام گره خورده است ،با وجود همه مشکلات در راستای تامین و تولید قدرت برای نظام و اسلام و نا امید کردن دشمن در افزایش مشارکت همت داشته باشیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار