رئیس دادگستری خمیر:

طرح جهادی خدمات الکترونیک قضایی رایگان در کهورستان

کد خبر: ۹۵۷۷۹۱۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

طرح جهادی خدمات الکترونیک قضایی رایگان در کهورستان

 

بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان خمیر به اطلاع عموم مردم کهورستان روستاها و مناطق مجاور می رساند *خدمات الکترونیک قضایی رایگان در قالب طرح جهادی به مراجعین ارائه می‌گردد. 

 

به گزارش خبرگزاریبسیجهرمزگان، اطمینانی رئیس دادگستری بندر خمیر امروز اظهار کرد: طی روزهای اخیر طرح خدمات الکترونیک قضایی جهادی به صورت رایگان در بخش‌هایی از توابع شهرستان بندرخمیر اجرا شد و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، اجرای این طرح در دیگر روستاهای این شهرستان نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی همچنین هدف از اجرای این طرح را عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم دسترسی آسان مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار به خدمات قضایی عنوان کرد.  

 

رئیس دادگستری خمیر افزود: یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح که با مشارکت دفتر خدمات الکترونیک قضایی برگزار می شود، تسهیل دسترسی  مردم به خدمات دستگاه قضایی است و بر این اساس، تمام خدماتی که در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه می‌شود در اختیار هموطنان در مناطق محروم قرار می‌گیرد.  

 

اطمینانی با اشاره به اینکه در این طرح، توجه به مردم مناطق محروم و نیازهای قضایی آنان در اولویت قرار دارد،

رئیس دادگستری خمیر تأکید کرد: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته از اولویت‌های دستگاه قضایی شهرستان است و با همین هدف ارائه خدمات قضایی الکترونیک به صورت رایگان در این مناطق ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار