امام جمعه اصلاندوز:

عدم مشارکت در انتخابات بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است

اصلاندوز - امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات تکلیفی شرعی بوده و عدم حضور در انتخابات محرومیت از حقی بزرگ و بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۸۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

عدم مشارکت در انتخابات بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با گرامی داشت ایام الله دهه فجر ۲۲ بهمن حماسه مردمی این روز نصرت الهی توصیف و اظهار کرد: اگر مردم در صحنه سیاست و اجتماع دینی حاضر نبوده و نسبت به سرنوشت نظام حاکم بی‌تفاوت باشند و با پندار جدایی دین از سیاست یا رفاه‌طلبی یا بهانه‌های دیگر از حضور در صحنه محروم شوند، آن نظام سرنگون خواهد شد و رقیب خون‌آشام آن چیره می‌شود.

وی افزود: خداوند پیامبر را از دو راه کمک کرد امداد غیبی و هدایت مردم به سوی آن حضرت و دعوت مؤمنان به یاری آن حضرت، یعنی اگر مردم در صحنه آمده و حضور آنها مؤثر بوده، بر اساس توحید، طبق امداد الهی بوده است، پس مردم هرگز همتای خدا نیستند بلکه تحت هدایت الهی، توفیق یاری دین را در شرایط خاص فراهم می‌کنند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز تصریح کرد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات که از مصادیق «امر جامع» قرآن است، هم «تکلیفی شرعی» است، هم «حقی بزرگ» برای آحاد مردم، و هم «قدرتی الهی» برای تحقق اهداف الهی. به همین نسبت عدم حضور در آن، گناهی سیاسی اجتماعی، محرومیت از حقی بزرگ و بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است به همین دلیل سیره امامان انقلاب همواره تأکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تأکید کرده‌اند که نه تنها جمهوریت، بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی دانسته‌اند.

حجت الاسلام جعفرزاده با تبیین اهمیت شاهکار بزرگ وزارت اطلاعات در ضربه فرامرزی به موساد خاطرنشان کرد: بیانیه وزارت اطلاعات در شناسایی و کشف و ضربه‌زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا نباید این عملیات راهبردی از سوی سربازان گمنام امام زمان علیه السلام از نگاه ما مخفی بماند. ایران اطلاعات خود را با سرویس‌های امنیتی کشورهای همراه و غیر متخاصم به اشتراک گذاشته و دور جدیدی از افزایش همکاری‌ها را با آن‌ها آغاز کرده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در جریان تبادل احتمالی این اطلاعات، معامله‌های امنیتی و امتیازات خوبی در انتظار ایران باشد. بخشی از این معاملات و امتیازات اطلاعاتی، بارها قبل از این مایه نگرانی اپوزیسیون خارج‌نشین شده بود که به قسمتی از معاملات امنیتی بین ایران و کشوری که در آن مقیم شدند یا همکاری می‌کنند، تبدیل نشوند همچنان که در بیانیه وزارت اطلاعات نیز آمده این جاسوسان در کشورهای دیگر اقدامات ضد امنیتی قابل توجهی علیه مردم و کشورشان انجام دادند که در محاسبات آن کشورها در قبال رژیم صهیونیستی قطعاً بی‌تاثیر نخواهد بود، دستگیری‌ها و برخوردهایی که در روزهای اخیر در کشورهای مختلف صورت گرفته، نشان می‌دهد که وزارت اطلاعات چقدر دقیق و درست عمل کرده است.

اداره صمت اردبیل در بی خبری از اوضاع شهرستان‌های محروم

وی در خاتمه با انتقاد از عملکرد صنعت معدن و تجارت در استان تصریح کرد: با هزاران تأسف و دلی پر از درد و رنج باید بگوییم که صنعت، معدن و تجارت در استان ما در بی تجربگی و بی خبری از اوضاع شهرستان‌های محروم سیر می‌کند اصلاندوز اداره مستقلی ندارد و گویا این شهرستان در نظر مسئولین مربوط به فراموشی کامل سپرده شده است و ما مانده ایم که درد مردم را به چه کسی انتقال دهیم؟ آیا این شیوه مدیریتی مورد تأیید دولت انقلابی است؟ از جهت عملکرد صمت شرمنده مردم شریف اصلاندوز هستم! نظارتی بر قیمت‌ها صورت نمی‌گیرد بدتر اینکه احساس مسئولیتی نیز از طرف متولیان این اداره کل وجود ندارد و ما نیز هر چه پیگیر هستیم پاسخی از جانب مسئولین این صمت دریافت نکرده ایم!

ارسال نظرات
آخرین اخبار