افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای داروکان شهرستان نیکشهر

بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، دومین پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال طی یک روز این بار در *روستای داروکان شهرستان نیکشهر* توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۷۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج نیکشهر،در مراسم افتتاحیه این پروژه عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، مجیب حسنی فرماندار نیکشهر، روسای ادارات ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، بخشدار، دهیاران و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان و جوانان ورزش دوست افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 *زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای داروکان شهرستان نیکشهر* در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی منطقه، بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات/استانی به بهره برداری رسید.

 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 1400 نفر در قالب 235 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 همچنین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران *25 پروژه عمرانی از شمال تا جنوب استان سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر 695 میلیارد ریال بمناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد*

 لازم به ذکر است؛ استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان، با توجه به شرایط بد اقتصادی، اما با نگاه ویژه دولت مردمی، با نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان، از این حیث رکورددار در سطح کشور می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار