دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از مردم ولایتمدار شهرستان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با صدور پیامی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار شهرستان را به حضور پرشور در یوم الله ۲۲بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۴۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز،متن پیام بدین شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ #ذَکِّرْهُمْ_بِأَیَّامِ_اللهِ إِنَّ فی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ.

خون شهیدان انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم شهدای امنیت و َسلامت نهال نو پای انقلاب اسلامی ایران را به درختی تناور و پرثمری بدل کرده که کشوری که سران سه کشور انگلیس، روسیه و آمریکا بدون اطلاع شاهش در کاخ او جلسه برگزار کرده و خودش را راه ندادند تبدیل به کشوری شود که در معادلات جهانی باید حتما او را به حساب آورده و برای ظرفیت او برنامه ریزی کرد.

این عزت و اقتدار به برکت نظام جمهوری اسلامی و حرکت توفنده ملت برای تعیین سرنوشت خود بدست آمده و خون شهیدان راه حق تضمین کننده این مسیر الهی شد.

۲۲ بهمن امسال یکی از فصول درخشان و نقاط عطف تاریخی این سرزمین و روزی است که حماسه حضور مردم غیرتمند ایران اسلامی خواب بازگشت آمریکا به این کشور را آشفته می‌کند. پس از وقایع عظیم گذشته بر مردم این مرز و بوم، اینک حضور در میادین دفاع از اسلام، چشم طمع دشمنی را از این کشور دور می‌کند که بار‌ها اثبات کرده اگر مردمی پشت سر نظام سیاسی خود قرار نگیرند بلافاصله مورد حمله نظامی آمریکا و متحدانش قرار گرفته و سال‌های سختی را پیش رو خواهند داشت؛ لذا برای مأیوس کردن دشمن و دور نمودن چشم طمع او که قرن‌ها بر منابع این کشور مسلط بود و اکنون این منبع از دستشان خارج شده، باید در میدان‌های مبارزه با استکبار جهانی شرکت کرده و دیگر بار چشم هرزه دنیا بین آنان را کور کنند.

وعده دیدار همه مؤمنین با قصد قربت و با وضو و طهارت ابتدا در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سپس در عرصه سرنوشت ساز انتخابات.

مردمان مؤمن، ولایتمدار انقلابی: عزمتان مستدام، عزتتان برقرار و اجرتان با ائمه اطهار سلام الله علیهم اجمعین.
ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

۱۴۰۲/۱۱/۲۰
سرهنگ علی فاتحی ابرقویی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز

ارسال نظرات