قائم مقام شورای وحدت استان اردبیل:

شورای وحدت استان اردبیل لیستی از همه سلایق ارائه می‌دهد

قائم مقام اجرایی شورای وحدت استان اردبیل اعلام کرد: لیستی مستقل اما برخوردار از همه سلایق را به عنوان نامزدهای مورد حمایت به مردم ارائه خواهیم داد که اینک در مراحل نهایی ارزیابی نامزدهای انتخابات هستیم.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۰۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

شورای وحدت استان اردبیل لیستی از همه سلایق ارائه می‌دهد

به گزارش خبرنگار بسیج مصطفی کریمی عصر پنجشنبه در جلسه ارزیابی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل اظهار کرد: شورای وحدت استان اردبیل از مهرماه امسال با حضور دکتر متکی در دفتر امام جمعه اردبیل، با محوریت جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد.

وی افزود: شعبات این شورا را در همه شهرستان‌های استان اردبیل راه اندازی کرده‌ایم و حدود ۷۰ نفر اعضای پارلمانی یا شورای مرکزی داریم و امروز جمعی از این اعضا در این جلسه ارزیابی نامزدها حضور دارند.

کریمی ادامه داد: شورای وحدت به عنوان‌های اصولگرایی و اصلاح طلبی و غیره اکتفا نمی‌کند بلکه تشکیلاتی فراجناحی است و زیر پرچم نظام اسلامی برای اتحاد و همدلی جریانات مختلف در این استان فعالیت می‌کند و در استان اردبیل هم از همه احزاب و سلیقه‌ها استقبال می‌کنیم.

قائم مقام اجرایی شورای وحدت استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس راهبرد و اساسنامه این شورا، همه مردم ایران (به استثنای معاندان و دشمنان) جزو نیروهای انقلابی و ولایی به شمار می‌روند و آیه ۱۰۳ سوره آل عمران «واعتصموا بحبل اللـه جمیعا ولا تفرقوا. و همگی به ریسمان خدا (قرآن و اسلام، و هر وسیله وحدت)، چنگ زنید، و پراکنده نشوید» راهبرد شورای وحدت است.

کریمی گفت: برنامه کاری شورای وحدت استان اردبیل، فصلی و منحصر به دوره انتخابات نیست بلکه بعد از انتخابات نیز فعالیت‌ها برای تربیت نیروی تراز انقلاب و مطالبه گری از مسئولان ادامه خواهد یافت.

احزاب، زمینه انتخاب هوشمندانه مردم را فراهم می‌کنند

مسوول حزب همت استان اردبیل و از اعضای پارلمان شورای وحدت این استان نیز گفت: احزاب با پایش و معرفی نیروها و افراد توانمند، مردم را در انتخاب هوشمندانه نامزدها یاری می‌کنند و حضور پر شور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، غرور ملی و مجلسی قوی را رقم خواهد زد.

عظیم دشتی ادامه داد: بدون تعارف باید بگویم که اقبال ما به اشخاصی نیست که از شیوه‌های زشت برای جلب آرای مردم استفاده می‌کنند، بلکه تلاش می‌کنیم شخصیت‌هایی دلسوز و کارآمد وارد انتخابات شوند.

وی افزود: مردم بدون آن که تحت تاثیر شعارهای فریبنده گروه‌ها و افراد قرار گیرند، از میدان داری و نقش آفرینی باندهای ثروت و فساد در انتخابات جلوگیری خواهند کرد و راه ورود افراد پاکدست، شجاع، متدین، متخصص، اصلح، شایسته، در تراز مردم و انقلاب، آشنا به مشکلات مردم، خستگی ناپذیر و دلسوز را به مجلس شورای اسلامی هموار خواهند کرد.

استان اردبیل با پنج حوزه انتخابیه، هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، همزمان در سراسر کشور در ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار