تلاش دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه هاست

زنجان-رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: قدرت نرم ایران اسلامی، مردم هستند و تمام افتخارات و موفقیت‌ها نیز با پشتیبانی و حضور مردم در عرصه های مختلف بوده، از این رو تلاش دشمنان بر ناامیدی مردم و کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه ها است.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۱۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

تلاش دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ ابوالفضل رفیعی در همایش «دختران انقلاب» اظهار کرد:با رهبری بی نظیر امام خمینی (ره)، مردم این انقلاب را با اتحاد و همدلی، بر پایه آموزه های مکتب نورانی اسلام، به پیروزی رسانده و در ادامه با حضور به موقع در صحنه های مختلف از آن در برابر دشمنی‌ها و دسیسه‌ها مراقبت کرده‌اند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: قدرت نرم ایران اسلامی، مردم هستند و تمام افتخارات و موفقیت‌ها نیز با پشتیبانی و حضور مردم در عرصه های مختلف بوده، از این رو تلاش دشمنان بر ناامیدی مردم و کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه ها است.

 

رفیعی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ استقلال، عزت و آزادی ملت را از جمله مهمترین آنها عنوان و خواستار تبیین اهمیت آن به جوانان با توجه به شرایط پیش از انقلاب و قراردادهای ننگین مانند کاپیتولاسیون و نیز استبداد و خفقان حاکم بر جامعه ، گردید.

 

وی با بیان اینکه هجمه سنگین رسانه ای دشمن در راستای دلسردی و ناامیدی مردم و بی رغبت کردن آنها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می گیرد گفت: مردم غیور و بصیر و موقع شناس، مثل همیشه نقشه‌ شوم بدخواهان ملت بزرگ ایران را نقش بر آب خواهند کرد و در این میان بانوان نیز به نوبه خود بایستی در راستای مواجهه هوشمندانه با آن، نقش آفرینی کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه راه موثر تغییر در شرایط اقتصادی و حل مشکلات مردم، حضور فعال و اثرگذار در انتخابات است افزود: علاوه بر آن ، مشارکت بالا امنیت‌ساز است و می‌تواند زمینه را برای پیشرفت بهتر کشور فراهم کند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار