امام‌جمعه مشهد اردهال

دستاوردهای انقلاب اسلامی با قبل از آن قابل مقایسه نیست

امام‌جمعه مشهد اردهال گفت: مقایسه وضعیت کشور در زمان طاغوت و حال حاضر نشان می‌دهد که ما در همه‌ی عرصه‌ها به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست پیدا کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۱۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی امام‌جمعه مشهد اردهال، در یادواره شهدای محله احمدآباد خمین که در مسجد امام حسن(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه خمین زادگاه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، او که انقلاب را معماری و رهبری کرد.

وی افزود: نام حضرت امام خمینی(ره) در دنیا و آخرت ماندگار است و شهر خمین نیز به واسطه ایشان در ایران و جهان شناخته شده است.

امام‌جمعه مشهد اردهال گفت: در آیت‌الکرسی ولی الهی و ولی طاغوتی مشخص شده است، آن‌هایی که ایمان آورده‌اند ولی‌شان خداوند و آن‌هایی که کافر شدن ولی‌شان طاغوت است؛ این آیه تقابل میان حق و باطل، ایمان و کفر، خدا و شیطان و همچنین ولایت الله و ولایت شیطان را نمایان می‌کند.

حجت‌الاسلام سلیمانی با بیان اینکه تقابل بین حق و باطل همواره در طول تاریخ بوده است، ادامه داد: طاغوت همیشه درصدد بوده که حق را برباید، این تقابل طاغوت با حق از زمان غیبت ادامه پیدا کرد تا بعد از حدود 1400 سال این سلسله‌ی طاغوت توسط یک نفر در هم شکست و یک حکومت الهی علوی فاطمی حسنی و حسینی و مهدوی ایجاد کرد و او کسی نبود جز کسی که در این شهر به دنیا آمد، یعنی روح‌الله الموسوی خمینی، ایشان طاغوت ایران را از قدرت به زیر کشید و نظام حق و جمهوری اسلامی ایران را برقرار کرد.

وی افزود: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب، کشور را به مدت 10 سال راهبری کرد، این ملت را از همه فتنه‌ها، از همه گرفتاری‌ها، از همه هجوم‌های دشمنان خارجی و خرابکاری‌های داخلی و همچنین جنگ تحمیلی به‌پیش برد، این انقلاب دستاوردهای فراوانی با استمرار رهبری بعد از امام راحل به امامت امام حاضر حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای به دست آورد.

امام‌جمعه مشهد اردهال خاطرنشان کرد: مقایسه وضعیت کشور در زمان طاغوت و حال حاضر نشان می‌دهد که ما در همه‌ی عرصه‌ها به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست پیدا کرده‌ایم، از جمله یکی از امن‌ترین کشورهای جهان، قطب پزشکی خاورمیانه، دومین ارتش قدرتمند سایبری جهان، چهارمین کشور در زمینه‌ی نانو، سریع‌ترین کشور از نظر رشد نوآوری، یکی از پیشرفته‌ترین کشورها در علم سلول‌های بنیادی، سازنده 95 درصد دارو در داخل هستیم و همچنین بسیاری از دستاوردهای دفاعی دیگر را در کارنامه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار