خبرهای داغ:

سومین یادواره شهدای بخش مدرس شوشتر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از برگزاری سومین یادواره شهدای بخش مدرس این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۵۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، به همت حوزه مقاومت بسیج چهارروستایی امام جعفرصادق(ع) و باحضور اقشارمختلف مردم،مسئولان محلی،خانواده معظم شهدا وایثارگران سومین یادواره شهدای بخش مدرس و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای نصیر برگزارشد.
سرهنگ دوم پاسدار امین شریعتی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت؛ امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی و ایران عزیز به برکت خون شهدا در اوج اقتدار واستقلال خود به سرمی برد.
وی افزود :اگر مردم ما در امنیت وآرامش زندگی می کنند ، به پاس رشادت وشجاعت رزمندگانی بود که درگرمای طاقت فرسای جنوب و ارتفاعات کردستان وکرمانشاه با دست خالی مقابل دشمن تا دندان مسلح که از چندین کشور حمایت می شد ایستادگی کردند.
درادامه سرهنگ پاسدار ساجدیفر از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت؛ انقلاب اسلامی ما الگوی ایستادگی و مبارزه با ظلم وستم های بود که چندین سال توسط ایادی غرب وشرق مورد هجمه قرار گرفته بود که با بصیرت وروشنگری های که امام (ره ) ودیگرشهدای ما در طول چندین سال مبارزه برای مردم بیان کردند به دست آمده است.
وی افزود؛ اگر امروز در منطقه خاورمیانه هر حرکت وبرنامه ای که میخواهد توسط هرکشوری صورت بپذیرد باید با موافقت ایران اسلامی باشد که این خود نشان از صلابت واقتدار این کشور دارد که به برکت خون شهدا تحقق پیدا کرده است.
فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شوشتر افزود؛ دشمنان ما در طول چهاردهه از انقلاب با ایجاد فتنه های مختلف در مقابل حرکت پیشران کشور میخواستند که نگذارند مردم ما به استقلال وآزادی مستقل پیدا کنند،ولی مردم ما نشان دادند که هیچ گاه تسلیم فتنه ها و دسیسه های آنها نخواهندشد.
یادگارهشت سال حماسه وایثار گفت؛امروز همه ما وظیفه داریم که با تبین و روشنگری ،مردم را به حضور پررنگ درانتخابات تشویق کنیم، زیرا انتخابات مظهر قدرت و یک نوع بیمه حمایتی از طرف مردم برای کشور محسوب میشود.
وی افزود؛ همه ما باید قدردان خون پاک شهدا باشیم ونگذاریم که دشمنان با فتنه وجنگ روانی در جامعه خون آنها را پایمال کند.
سرهنگ ساجدیفر درپایان گفت؛ پیام همه مردم مابه دشمنان اسلام وانقلاب این است که تاآخرین قطره خود پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ورهبر خود هستند وباردیگرباحضور در انتخابات اسفندماه مشت محکمی بر دهان آنها خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار