رسانه‌های عبری مدعی شدند؛

موافقت نتانیاهو با آتش‌بس در غزه در چارچوب توافق با حماس

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو بدون مشورت با کابینه جنگ این رژیم با آتش‌بس در نوار غزه در چارچوب توافق با جنبش حماس برای آزادی اسیران اسرائیلی موافقت کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۹۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

موافقت نتانیاهو با آتش‌بس در غزه در چارچوب توافق با حماس

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری یو نیوز، رسانه‌های عبری اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بدون مشورت با کابینه جنگ این رژیم با توافق آتش‌بس سه مرحله‌ای در نوار غزه به عنوان بخشی از توافق با جنبش حماس برای آزادی اسیران اسرائیلی موافقت کرده است.

این خبر در حالی است که رادیو رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که نتانیاهو از سران سیاسی و امنیتی تل‌آویو خواسته تا طی ساعات آینده برای برگزاری جلسه‌ای در جهت بررسی پاسخ حماس به توافق آتش‌بس با اسرائیل حضور داشته باشند.

از سوی دیگر، بر اساس متنی که گروه‌های فلسطینی در خصوص شرایط حماس برای پذیرش آتش بس مطرح کرده‌اند، این طرح شامل سه مرحله ۴۵ روزه خواهد بود که در آن به مسائلی نظیر ایجاد آتش‌بس پایدار در جبهه غزه، تبادل اسرا و جنازه‌های کشته شدگان، پایان محاصره غزه و بازسازی این منطقه تأکید شده و راهکارهای جزئی و تفصیلی برای هر کدام از این بندها در مراحل سه‌گانه اشاره شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار