فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و همدلی مردم محقق شد

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب باعث سرنگونی فتنه‌های دشمن شد،گفت:پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و همراهی مردم محقق شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۱۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و همدلی مردم محقق شد

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با تبریک دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما تحت استعمار و سلطه کامل آمریکا و کشورهای غربی بوده و اختیاری از خود برای تصمیم گیری در امور مهم کشور نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه نمونه این استعمار طرح کاپیتولاسیون بود،تصریح کرد:چرا که هر جنایتی که توسط آمریکا و نیروهای آن در کشور به وجود می آمد مجاز اعلام شده و کشورمان در آن دوران بسیار مورد تحقیر واقع شد.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه آمریکایی‌ها درصدد ترویج بی دینی در کشور بودند تا جوانان را گمراه کرده و هیچ کسی حق کوچکترین اعتراضی را نداشت،افزود:در چنین شرایطی امام خمینی(ره) بر علیه رژیم پهلوی به پا خواستند و ۱۵ سال در تبعید به سر بردند.

 

سردار کرمی ادامه داد:ملت ولایی، عاشورایی و شهید پرور نیز به دعوت امام خمینی(ره) برای داشتن انقلابی واحد لبیک گفتند و در این مسیر شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب شد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه مردم در آن زمان یک صدا و همدل بر علیه نظام منحوس پهلوی قیام کردند،خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه از جمله جوانان انقلابی نیز در شکل‌گیری این انقلاب سهیم بودند و حتی در شهر زنجان در دوران پهلوی شاهد راهپیمایی ۵۰ هزار و یک صد هزار نفری  را شاهد بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه تحقق انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)  شبیه فتح مکه بود،ادامه داد: لطف خداوند متعال و  نقش بی بدیل رهبری و مردم باعث به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران شد.

 

سردار کرمی تصریح کرد:نتیجه این همدلی و وحدت تحقق حکومت اسلامی در کشورمان شد.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: دو روز بعد از قیام مردم ترور، تخریب، درگیری انفجار در نقاط مختلف کشور شروع پیدا کرد و بیش از ۱۷هزار نفر از بزرگان، جوانان، نخبگان و مراجع تقلید توسط جنایتکاران در داخل کشور به شهادت رسیدند و نا آرامی و نا امنی جامعه را فرا گرفته بود.

 

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمنان نظام فکر کردند که با ایجاد ناامنی در جامعه می‌توانند به اهداف شوم خود برسند،خاطرنشان کرد:بصیرت، هدایت و ایستادگی معمار بزرگ انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه موجب پایداری انقلاب شده  و فتنه های دشمنان خنثی شد.

 

وی با تاکید بر اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس بهانه‌ای برای اشغال دوباره کشور توسط دشمنان نظام بود،اذعان کرد: زیرا آنها نمی‌توانستند ببینند انقلاب مردمی چگونه در برابر استکبار جهانی پیروز شده و در صدد تجزیه و اشغال کشور برآمدند.

 

این مسئول اضافه کرد: مردم در دفاع مقدس حماسه ساز بودند و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف حاصل شد و امروز کشورمان در اوج عزت و اقتدار است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار