خبرهای داغ:
سردار بابااحمدی:

تبدیل سنگ ها به موشک در برابر استکبار از قدرت اسلام است

تبریز- معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین راهبرد استکبار جهانی را خاموش کردن نور اسلام ناب از ابتدای انقلاب تا کنون دانست و گفت: آن ها از قدرت اسلام ناب بی‌خبرند، اسلام ناب یعنی تبدیل سنگ در دستان مظلومین فلسطین به موشکی ویرانگر در برابر استکبار.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۴۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، سردار حیدر بابااحمدی در یادواره سرداران شهید میانه افزود: امروز استکبار در برابر ایستادگی با صلابت زنان و کودکان غزه به ستوه آمده‌اند و شکست آن ها از کودکان مظلوم و بی‌پناه اما مقاوم، معتقد و رجزخوان غزه، شکستی جبران نشدنی است.

وی اظهار داشت: حادثه تروریستی کرمان، یک حادثه کور تروریستی در جهت جبران گوشه‌ای از شکست‌های مفتضحانه استکبار به برکت انقلاب و خون شهدا در منطقه بود.

 سردار بابااحمدی اضافه کرد: حادثه کرمان اولین جنایات دشمن نبوده و آخرینش هم نخواهد بود چرا که دشمن زخم خورده انقلاب است و همین شهدای زینبیه و ثارالله و ۱۲۰۰ شهید میانه، سندی بر خوی درندگی و صهیونیستی استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تا کنون است.

وی با بیان اینکه هر آنچه عزت و اقتدار داریم امروز مرهون خون پاک این شهدای عزیز است، اضافه کرد: این پیروزی‌های روزافزون انقلاب با محوریت ولایت فقیه، نتیجه جانفشانی شهدا و صبر و ایثار جانبازان و رزمندگان و خانواده های آنان است.

 سرداار بابااحمدی با اشاره به سرسپردگی شاهان پهلوی به استکبار و زندگی ذلت‌آور آنان گفت: شاه مهره استکبار بود ولی با شکستش در برابر انقلاب، او را به آغوش استکبار راه ندادند و این ذلت، نتیجه پناه بردن به آغوش شیطان بود.

    معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: این امت با انقلاب اسلامی از سوی خدا برگزیده شد و در حوادث مختلف، انقلاب این ملت را آبدیده کرد و خدا ظفر و پیروزی را در طالع آنان نوشت، انقلاب به ملت عزت داد، حقارت را برد و عظمت، شکوه و پیشرفت را با امام آورد و دشمن چشم دیدن این‌ دستاوردها را ندارد.

   سردار بابااحمدی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی، عزت بخش ملت‌های آزاده کشورهای عالم است، تصریح کرد: امروز انقلاب برعکس دوران طاغوت در کنار مظلومان جهان و در برابر کفر و استکبار و ظالم قرار دارد و این همان علت اصلی دشمنی آنان با ماست.

وی با اشاره به ایام انتخابات، متذکر شد: امروز دشمن تمام توان خود را از طریق نفوذ و فضای مجازی بکار گرفته است تا با تشکیک و دودلی مردم را از نظام جدا کند ولی بصیرت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، ما را در این جنگ و حوزه نرم سیاسی، پیروز کرده و دشمن را از ما دور خواهد کرد.

   یادواره سرداران شهید شهرستان میانه و گرامیداشت اربعین شهدای حادثه تروریستی کرمان با شرکت صدها نفر از مردم و مسئولین در مسجد جامع میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار