خبرهای داغ:

یادواره شهدای روحانی و۳۵ شهید روستای نیسیان شهرستان اردستان

به مناسبت ایام الله دهه فجر یادواره شهدای روحانی و۳۵ شهید روستای نیسیان همراه با سخنرانی سردار رادان فرماندهی نیروی انتظامی کشور با حضور فرماندهان عالی نظامی شهرستان، آیات عظام، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، مردم ولایتی و شهید پرور، مردم محلی، نیروهای نظامی و انتظامی و رزمندگان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در روستای نیسیان شهرستان اردستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۲۸
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، سردار رادان فرماندهی فراجای کل کشور به عنوان سخنران اصلی مراسم در این یادواره گفت: امروز ایران تعیین کننده‌ ترین کشور برای شرایط منطقه است و می‌تواند همه معادلات را در خودش قرار دهد.

فرماندهی فراجای کل کشور در یادواره شهدای روحانی و ۳۵ شهید روستای نیسیان اردستان با اشاره به جنگ غزه و اتفاقات منطقه که باعث شهادت تعدادی شده  از مردم بیگناه و مظلوم غزه شده است اظهار کرد: با وجود ۷ لایه دفاعی و سامانه‌های هوشمند و دیوار امنیتی، مجاهدانِ غزه توانستند تونلی زیر زمینی را حفر کرده و طوفان الاقصی را آغاز کنند.

وی با اشاره به اثرات وجودی شهدا، افزود: یک گروه مجاهد می‌تواند به دستاوردهای بزرگ برسد و معادلات دشمن را به هم بزند و رژیم صهیونیستی و آمریکا از ترس شکست، همانند حیوانات وحشی دست به جنایت می‌زنند تا افکار دنیا را برگردانند و به سمت و سوی دیگری ببرند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی به کشور گفت: امام خمینی آمد تا باورهای مردم را تغییر دهد و بگوید زیر بار ستم زندگی نمی‌کنیم.

سردار رادان  تصریح کرد: امروز، ایرانی را که تا قبل از این حتی قبول نداشتند یک نارنجک دستی را در منطقه درست کند، تعیین کننده‌ترین کشور برای شرایط منطقه است و می‌تواند همه معادلات را در خودش قرار دهد و این عزت به واسطه حضور ملت، شهدا و مکتب سرخ امام حسین (علیه السلام) است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن ملت و دشمن مکتب اباعبدالله الحسین (علیه السلام) می‌خواهد از کلمه لااله‌الله چیزی نفهمیم، گفت: تمام تلاش دشمن و همه حمله‌ها در فضای مجازی و حقیقی برای خارج کردن ملت از مسیر انقلاب و اباعبدالله(علیه السلام) است و راهکار مقابله با این حربه دشمن حرکت در مسیر شهداست.

از دیگر برنامه های اجرا شده فرهنگی در  این مراسم اجرای سرود و مولودی خوانی به مناسبت اعیاد ماه رجب و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار