مراسم کارگری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد

سرهنگ مهدی امینی: رهبری امام راحل و همراهی مردم به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و شاه و بساط طاغوت را طی اعتراضاتی منسجم جمع کرد.

کد خبر: ۹۵۷۶۶۹۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران: مراسم کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در کارخانه آرد ورامین با حضور مسئولین و کارگران برگزار شد.

 

سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین ع شهرستان ورامین در جمع کارگران گفت: رهبری امام راحل و همراهی مردم به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و شاه و بساط طاغوت را طی اعتراضاتی منسجم جمع کرد.

 

وی افزود: دلیل اخراج شاه توسط مردم بخاطر این بود که شاه با اراده و رای مردمی به شاهنشاهی نرسیده بود و این شاخصه در چنین حکومت هایی معمولا با کودتا رخ می دهد ولی اکنون مردم در سرنوشتشان با برگزاری انتخابات سهیم هستند و شاهد هستیم که برگزاری انتخابات در کشور با رای بالای مردمی مواجه بوده است.

 

سرهنگ امینی مردم سالاری دینی را ارمغان حکومت اسلامی دانست و گفت: امام خمینی(ره) مردم سالاری دینی را حاکم کرد و به برکت برگزاری انتخابات های متعدد ما می توانیم حتی رئیس جمهور که بالاترین سطح است تا اعضای شورا روستا و شهر را خودمان انتخاب کنیم.

 

فرمانده سپاه ورامین ادامه داد: متاسفانه در بحث معیشت و حل مشکلات تورمی مانند دیگر مسائل مانند نظامی و علمي ما رشد نداشته ایم و این بر زندگی مردم تاثیر گذاشته است که البته بخشی از آن بخاطر تحریم و برخی سوءمدیریت هاست که خوشبختانه در این دولت قدم های خوبی برداشته شده است.

 

وی افزود: نظام اسلامی بواسطه پیروی از دین اسلام اکنون حامی مظلومان جهان است و اسرائیل که غده سرطانی منطقه است پس از 120 روز یورش بر مردم بی دفاع غزه نتوانسته است پیروز شود و این به برکت جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار