با موافقت وزارت میراث فرهنگی؛

مجوز برگزاری دوره های گردشگری در جهاد دانشگاهی اردبیل تمدید شد

اردبیل- معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: با موافقت وزارت میراث فرهنگی مجوز برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری در جهاد دانشگاهی استان اردبیل تمدید شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۵۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

مجوز برگزاری دوره های گردشگری در جهاد دانشگاهی اردبیل تمدید شد

به گزارش خبرنگار بسیج، بهرنگ کوهی بعدازظهر دوشنبه در سمینار ملی آموزشی ارتقای کیفی سرمایه گذاری و بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی کشور در اردبیل با اشاره یه این سمینار با اشاره به مفهوم بوم‌گردی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ضرورت آموزش در این صنعت را مهم و آموزش تخصصی با سرفصل‌های جدید و مصوب را یکی از اولویت‌های اصلی توسعه و پایدارسازی این صنعت دانست.

وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت و نیازسنجی صورت گرفته در این حوزه، معاونت آموزش جهاد دانشگاهی در راستای برنامه‌های تحولی درون سازمانی، برنامه‌های ویژه و منحصربه فردی را طراحی کرده که با همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سایر متولیان تأثیرگذار در این صنعت، اقدام به برگزاری دوره‌ها و نشست‌های آموزشی ویژه خواهد کرد.

کوهی بیان کرد: دوره مدیریت تخصصی اقامتگاه بوم‌گردی و کارکنان اقامتگاه بوم‌گردی در مراکز جهاد دانشگاهی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ۲ صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: مدت زمان این دوره در مجموع ۱۰۴ ساعت، شامل ۸۲ ساعت آموزش تئوری و ۲۲ ساعت آموزش عملی است و شرکت در دوره مدیریت اقامتگاه بوم‌گردی برای متقاضیان دریافت کارت مدیریت اقامتگاه بوم‌گردی درجه یک و تمدید پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بوم‌گردی الزامی است که به همه علاقه‌مندان آشنایی با مدیریت اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز توصیه می‌شود.

ارسال نظرات