معاون وزیر آموزش و پرورش:

دولت سیزدهم ۳۲ هزار مدرسه احداث کرده است

پارس آباد - معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیرانتفاعی و مشارکت های مردمی گفت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر ۳۲ هزار باب مدرسه ساخته و تحویل نظام آموزشی در کشور شده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۵۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

دولت سیزدهم ۳۲ هزار مدرسه احداث کرده است

به گزارش خبرنگار بسیج، احمد محمودزاده در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان پارس آباد در گفت وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین و کیفیت آموزشی و رویکردهای تربیتی و به منظور رسیدگی به افزایش کیفیت مدارس به نمایندگی از وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل و شهرستان پارس آباد حاضر شدیم.

وی گفت: کمبود فضای آموزشی و امکانات و تجهیزات آموزشی از مشکلات اساسی آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد است که در راستای رفع این مشکلات در جلسه جمع بندی این سفر که در اردبیل خواهیم داشت تصمیم گیری خواهد شد.

محمودزاده تصریح کرد: بزرگ‌ترین سرمایه کشور نیروی انسانی است که تداوم انقلاب اسلامی و انتقال دستاوردهای آن به نسل آینده بر عهده این نیروها است و در کنار آن دانش آموزان نیز باید به سمت تعالی و ترقی حرکت کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیرانتفاعی و مشارکت‌های مردمی با تاکید بر ضرورت اهتمام و جدیت لازم برای افزایش کیفیت آموزشی در تمامی مدارس بیان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با تبیین راهبردی و جامع به دانش آموزان امروز و نسل آینده خواهد بود.

محمودزاده خواستار حضور پرشور و مشارکت حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شد و گفت: قطعاً مشارکت دانش آموزان به ویژه رأی اولی‌ها و اقشار فرهنگی و دانشجویان، نقش بسیار مهمی در ایجاد شور انتخاباتی و انتخاب فرد اصلح دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیرانتفاعی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ایام دهه فجر یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است و به همین دلیل همه ساله این ایام را در مدارس و مساجد جشن می‌گیریم و با حضور در این مکان‌ها روزهای عظمت، عزت، ازخودگذشتگی و استقلال را گرامی می‌داریم.

محمودزاده با اشاره به اینکه از ابتدای شروع دولت انقلابی به طور میانگین ۸ مدرسه در هر روز کاری ساخته یا تکمیل گردیده است، اضافه کرد: احداث ۳۲ هزار کلاس درس طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم در کشور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بسیج، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دخترانه شهدای فرهنگی زیتون، برگزاری جلسه با مدیران شهرستان، بازدید از مدارس و شرکت در جلسه جشن تکلیف از برنامه‌های معاون وزیر آموزش و پرورش در شهرستان پارس آباد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار