۳۰ درصد منابع تولید و سرمایه‌گذاری در اردبیل از سوی سرمایه‌گذار تامین می‌شود

رئیس خانه صنعت و معدن اردبیل گفت: ۳۰ درصد منابع مورد نیاز در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری در این استان از سوی سرمایه‌گذار به عنوان آورده اولیه تأمین می‌شود و ۷۰ درصد از طریق تسهیلات و حمایت‌های دولتی تامین می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۴۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

۳۰ درصد منابع تولید و سرمایه‌گذاری در اردبیل از سوی سرمایه‌گذار تامین می‌شود

حسین پیرموذن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در کنار رفع موانع و قوانین مخل کسب و کار که در جلسات شورای گفت‌وگو و همچنین ستاد تسهیل مطرح می‌شود، تلاش بر این است تا با همکاری سازمان امور اراضی و جهاد کشاورزی در تغییر کاربری‌ها و همچنین هماهنگی بیشتر کارگروه‌های تخصصی با هدف تسهیل استعلامات، اقدامات هماهنگ و مناسبی انجام شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون با حمایت استاندار اردبیل بخش زیادی از گره‌های پیش روی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باز شده و امیدواریم این فرآیند با سرعت و دقت بیشتری ادامه یابد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی درگاه ملی صدور مجوزها به رشد سرمایه‌گذاری و تسهیل در فرآیند تولید در سطح ملی و استانی کمک کرده است ، افزود: بیش از ۶۶ مورد از قوانین مخل کسب و کار در این استان شناسایی شده که بخشی از آنها به صورت استانی و بخش دیگر با ارسال به هیات مقررات زدایی از جلوی پای سرمایه‌گذاران برداشته شده است.

رئیس خانه صنعت و معدن اردبیل گفت: رشد تولید و حمایت از سرمایه‌گذار نیاز به بسترسازی‌های مناسب و تعریف مشوق‌های حمایتی دارد که در سطح ملی و استان‌ها تلاش بر این است تا این مشوق‌ها به اشکال مختلف تأمین شود.

پیرمؤذن افزود: در استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته نظیر اردبیل باید مشوق‌های حمایتی بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد تا در زمینه‌های تسهیلات بانکی، مالیات، بیمه و ایجاد زیرساخت‌های تحول‌آفرین بتوان همراه و یاور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار