رئیس سازمان امور عشایری کشور:

همدلی مسئولان و مردم رمز موفقیت کشور در حوزه‌های مختلف است

رئیس سازمان امور عشایری کشور با اشاره به این که همدلی و اتحاد مسئولان و مردم رمز موفقیت کشور در حوزه‌های مختلف بوده است ، بر لزوم اتکا به توان داخلی برای حل مشکلات تاکید کرد
کد خبر: ۹۵۷۶۴۹۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

همدلی مسئولان و مردم رمز موفقیت کشور در حوزه‌های مختلف است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شایان نادری روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های حوزه عشایری و کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: در مدت ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما در حوزه‌های مختلف استقلال کسب کرده که نعمت بزرگی است.

وی ادامه داد: در تمام این مدت استکبار مدام در حال فتنه‌گری علیه ملت ایران بوده است اما هر جا همدلی داشتیم و متحد بودیم فتنه‌ها را خاموش کردیم و توانستیم از طوفان‌ها عبور کنیم و از این به بعد هم با این همدلی مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت.

رئیس سازمان امور عشایری کشور با تاکید بر لزوم اتکا به توان داخلی و تجارب چهار دهه اخیر در این زمینه گفت: هر جا به توان خارجی و نیروهای خارجی اتکا کردیم در آن کار متوقف شدیم ، اما در حوزه‌هایی مانند حوزه نظامی کشور شاهد بودیم که توانستیم با اتکا به توان داخلی پیشتاز باشیم.

نادری با اشاره نشست پیش از ظهر خود با پنبه‌کاران و عشایر استان اردبیل برای پیگیری و رفع مشکلات پنبه‌کاران قول مساعد داد و گفت: برای حل مشکلات عشایر راه حل داریم و تلاش می کنیم با تامین اعتبارات شرمنده خدمات آنان نباشیم.

وی افزود: عشایر هم در بحث تامین و ارتقای امنیت غذایی و هم بحث امنیت ملی و مرزداری همواره پیشتاز ، پیشقدم و پیشرو بودند و ما هم تا حد توان برای رفع مشکلات ولی نعمتان خود تلاش خواهیم کرد.

انقلاب اسلامی مسیر جدیدی برای رهایی از یوغ جهانخواران ایجاد کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل هم در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی یک مسیر جدید برای رهایی از سیطره جهانخواران ایجاد کرده است و استکبار به خاطر همین استقلال‌طلبی و آزادی خواهی ۴۵ سال است مردم ما را تنبیه می‌کند.

رضا قاسمیان با بیان اینکه هر چه ما را تحت فشار قرار دهند همان اندازه قوی‌تر ، توانمندتر و بیدارتر می‌شویم، ادامه داد: انقلاب اسلامی با جهت‌گیری خود هشت میلیارد جمعیت کره زمین را تحت تاثیر قرار داده و حرف انقلاب ما در دنیا شنیده شده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی این است که مسئولان و حاکمان توسط مردم انتخاب می‌شوند و در کشور ما قدرت رای و نظر مردم حقیقی و واقعی است.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: در رژیم گذشته مسئولیت مسئولان کشور باید اول به امضای سفارت‌خانه‌های قدرتهای خارجی می‌رسید و حاکمان وابسته کشور ما را محتاج سرپرستی دیگران قرار می‌دادند ولی امروز با افتخار می‌توان گفت که مسیر حاکمیت و قدرت انتخاب مردم مسیر روشن و مثبتی را در توسعه در کشور ایجاد کرده است.

قاسمیان بزرگترین دستاورد کشور و انقلاب اسلامی را حاکمیت مردم عنوان کرد و افزود: همه باید در انتخابات ۱۱ اسفند احساس مسئولیت کرده و از این حق خود به نحو احسن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هر کس نسبت به انتخابات دلسردی ایجاد کند در مسیر خواست و اراده دشمن حرکت می‌کند ، تصریح کرد: انتخابات ۱۱ اسفند باید به جشن بزرگ سیاسی در کشور تبدیل شود.

معاون استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مهم‌تر از حرکت در مسیر اهداف، مسیر و جهت آن است، اظهار کرد: زمان اصلی‌ترین سرمایه است و وقتی زمان بگذرد ممکن است قابل جبران نباشد ، بنابراین باید به زمان حساس باشیم و از فرصت‌سوزی پرهیز کنیم.

قاسمیان یادآورشد: تکریم دهه فجر و جشن سیاسی انقلاب اسلامی همراه با جشن سیاسی انتخابات از همه مورد انتظار است و مسئولان و مردم باید در کنار هم برای غنیمت شمردن زمان تلاش کنند و استفاده از فرصت باید تبدیل به گفتمان و جریان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار