با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان؛

نشست برخط روشنگری ایران قوی و مشارکت حداکثری در انتخابات در زنجان برگزار می شود

زنجان-مدیر عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان از برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع ایران قوی -مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۸۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

نشست برخط روشنگری ایران قوی و مشارکت حداکثری در انتخابات در زنجان برگزار می شود

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛باتبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد:چهل و پنج سال پیش که امام(ره) با همراهی مردم انقلاب را به ثمر نشاند، جرقه امید در بین تمام مستضعفان عالم روشن شد.

 

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به معنای حقیقی کلمه، گوشه‌ای از جهان عدالت گستر امام عصر(عج) را برای همه دنیا به نمایش گذاشت،تصریح کرد: این انقلاب با یاری خداوند متعال و با همراهی مردم با بصیرت و انقلابی ایران به صاحب اصلی خودش خواهد رسید.

 

مدیر عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه ایران قوی نیازمند حضور همگانی است، اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات بزرگترین رزمایش سیاسی و تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است.

 

وی گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (ره) است که امروز به عنوان یک الگوی بی بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است؛ امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرزها را در نوردیده و دشمنان را زمین گیر کرده است.

 

دودانگه افزود: در این راستا نقش رسانه‌ها بسیار مهم بوداه و خنثی کننده  بسیاری از توطئه های دشمن است.

 

مدیر عملیات روانی سپاه انصارالمهدی استان زنجان ادامه داد: امروز دشمنان بدنبال دلسرد کردن مردم هستند تا به اهداف شوم خود برسند اما در این میان رسانه ها میتوانند در جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را اطلاع رسانی کنند.

 

وی ایام الله دهه فجر را ظرفیت بزرگی جهت تبیین دولت و معرفی ظرفیت های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مایه اقتدار سیاسی کشوراست.

 

دودانگه ادامه داد:همین راستا مدیریت روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع ایران قوی- مشارکت حداکثری نموده است.

 

مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه انصارالمهدی(عج)استان با بیان اینکه این نشست برخط با حضور سردار جهانبخش کرمی؛فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار می شود،خاطرنشان کرد:این برنامه روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۵ در نرم افزار روبیکا پخش می‌شود.

 

دودانگه یادآور شد:علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به کانال روبیکا روشنا استان زنجان به آدرسhttps://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه نمایند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار