باحضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه؛

همایش ایران قوی و‌ حضور حداکثری در قم برگزار شد

همایش بزرگ ائمه جماعات، هیئت امنا، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدیران کانون‌های مساجد استان قم با عنوان «ایران قوی و‌ حضور حداکثری» با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۰۷
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش ایران قوی و‌ حضور حداکثری با هدف تبیین و روشنگری ایجاد فضای انتخاباتی در مساجد و محلات سطح استان قم با حضور همایش بزرگ ائمه جماعات، هیئت امنا، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدیران کانون‌های مساجد استان قم و سخنرانی تبیینی حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان داشت: هر انقلابی چند دوره دارد و که مشتمل بر شکل‌گیری، ظهور، تثبیت، قدرت‌یابی و اوج‌گیری هستند که در نقطه پایانی یا دچار فروپاشی یا پیشرفت می‌شوند. 

همایش ایران قوی و‌ حضور حداکثری در قم

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی زمانی بوقوع پیوست که شرق و غرب در جهان حاکم بود ضمن اینکه آمریکا تلاش در گسترش خود در جهان را داشتند و از طرفی دیگر شوروی سعی داشت تا مارکسیسم در شرق گسترده کند و این دو در رقابت بودند. 

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: ایران پیش از انقلاب اسلامی بعنوان ژاندارم منطقه طبق استراتژی‌های نیکسون آمریکا ایفای نقش می‌کرد و آمریکاییان نیز برای مقابله با شوروی‌ها نفت ایران را به غارت می‌بردند و در ازای آن تسلیحات به ایران می‌دادند.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌‌‌طالب(ع) در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: ایام الله‌ها مشعل هدایت هستند و دشمنان در تلاش‌اند تا این مشعل‌ها را خاموش کنند تا راه گم شود. فلذا باید مغتنم شمرده شوند.

همایش ایران قوی و‌ حضور حداکثری در قم

سردار موحد با تصریح بر اینکه انقلاب به واسطه اجتماعات رشد کرده است، بیان داشت: راهپیمایی بیست‌ و دوم بهمن امسال باید باشکوه‌تر از هر ساله برگزار شود و این حرکت یک لشکر‌کشی علیه آمریکا است ضمن اینکه اشتهای دشمنان می‌بایست کور شود و دندان طمع آنان کشیده شود.

وی ادامه داد: حرم، کعبه، مسجد و محراب، سنگر و پشتیبان سربازان خدا و مدافعان حرم و حرمت انبیاء الهی است و مأمن و پناهگاه آنان نیز در مسجد است.

سردار موحد با اشاره به فرمایش امام عظیم الشان در خصوص نقش محوری مسجد در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان اسلام، افزود: دشمنان از مسجد می‌ترسند، من تکلیفم را باید ادا کنم به شما بگویم، شما دانشگاهیان و دانشجویان، همه‌تان به مسجد بروید و سنگرها را باید پر کرد.

فرمانده سپاه قم با تاکید بر حفظ مساجد در کلام امام خمینی(ره) اذعان داشت: مسجد محلی است که از آن باید تمام امور اداره بشود، این مساجد بود که  پیروزی را برای ملت درست کرد، مساجد مراکز حساسی هستند که ملت باید به آن توجه داشته باشند، این طور نباشد که خیال کنیم حالا دیگر ما پیروز شدیم، دیگر مسجد می‌خواهیم چه کنیم؟ پیروزی ما برای اداره مسجد است.

وی ضمن تشریح بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص مسجد، خاطرنشان کرد: مسجد مرکز تبلیغ است، در صدر اسلام از همین مسجدها جیش‌ها و ارتش‌ها راه می‌افتاد. مسجد مرکز تبلیغ احکام سیاسی اسلامی بوده، هر وقت یک گرفتاری را طرح می‌کردند صدا می‌کردند: «الصلوه مع الجماعه» مردم اجتماع می‌کردند، این گرفتاری را طرح می‌کردند، به صحبت می‌نشستند تا آنرا برطرف کنند، مسجد مرکز اجتماع سیاسی است. اجتماعات خود را هرچه بیشتر در مساجد و محافل و فضاهای باز عمومی برپا نمایید.

همایش ایران قوی و‌ حضور حداکثری در قم

محسن مهدیزاده مسئول سازمان بسیج و محلات سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در حاشیه این برنامه نیز طی سخنانی تصریح کرد: این همایش باهدف هم‌افزایی ائمه جماعات، هیئت امنا، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدیران کانون‌های مساجد استان قم در بحث کنشگری و ایجاد فضای انتخاباتی باهدف حضور حداکثری در سطح محلات، مساجد و پایگاه‌ها بسیج برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار