شیخ نعیم قاسم:

اشغالگران در توهم تجاوز به لبنان نباشند،مقاومت در اوج قدرت است

معاون دبیر کل حزب الله در سخنانی با هشدار به توهم صهیونیست‌ها در حمله گسترده به خاک لبنان اعلام کرد که در صورت ادامه حملات به خاک لبنان، حزب الله پاسخ متناسبی به اشغالگران خواهد داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۴۷
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

اشغالگران در توهم تجاوز به لبنان نباشند،مقاومت در اوج قدرت است

به گزارش خبرگزاری بسیج، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم نکوداشت شهادت «حسین حلاوی» از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در بیروت در پیامی خطاب به صهیونیست‌ها هشدار داد که مقامات اسراییل در توهم حمله گسترده یا عملیات زمینی علیه لبنان نباشند، زیرا حزب الله به پشتیبانی خود از مقاومت و اهل غزه و حمایت از مردم لبنان در برابر اشغالگران ادامه خواهد داد.

قایم مقام دبیر کل حزب الله لبنان افزود: آنان (صهیونیست‌ها) به خوبی واقفند که حزب الله همواره آماده به رزم است حتی اگر ۵ درصد از ظرفیت‌های جهادی یا نظامی خود را صرف کرده باشد، اما باقیمانده توان خود برای شرایط مقتضی حفظ می‌کند و شرایط مقتضی همان مقابله فراتر از حد تصور و تأثیرگذار حزب الله هنگام گسترش دامنه تجاوز اسراییل علیه لبنان خواهد بود.

آنان به خوبی با قدرت بالا و رشادت جوانان حزب الله در میدان نبرد آگاهند و دل به تهدیدات و حملات خود نبندند که ما را دلسرد و اراده ما را مقهور آنان کند، بلکه بر عکس، اراده رزمندگان حزب الله در میدان نبرد و رویارویی بیش از پیش پولادین و آخته می‌شود و مقاومت لبنان ثابت کرده است که رزمندگانش به یاری خداوند در تحقق پیروزی و اهداف دست برتر را دارند.

شیخ نعیم قاسم در پاسخ به تهدیدات توخالی مقامات صهیونیستی در حمله به لبنان در صورت توقف حملات به غزه خاطرنشان کرد: «مدتی است برخی مقامات صهیونیستی از تداوم حملات به لبنان در صورتی که حتی جنگ در غزه پایان یابد، رجز خوانی می‌کنند، و چه کسی گفته است ما منتظر اراده شما در جنگ و یا توقف آن خواهیم بود؟!

ما در میدان نبرد حضور داریم و در هر تجاوزی، پاسخ مناسب ما را دریافت می‌کنید و حتی دست از حمله یک جانبه نیز بکشید، این ما هستیم که شیوه مناسب پاسخ را اتخاذ خواهیم کرد.

و چنانچه تصور می‌کنید که با تشدید جنگ افروزی خود می‌توانید شهرک نشینان را به شهرک‌ها بازگردانید، این خیالی بیش نیست و بدین معناست که شما با تهدیدهایتان امید آنان را برای بازگشتشان کم رنگ‌تر خواهید کرد، چرا که هر چه بر طبل جنگ بکوبید، امکان بازگشت آنان دشوارتر خواهد بود.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار