امانتداری فرزندان انقلاب با خلق حماسه در انتخابات

در۴۵ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرارداریم انقلابی که به فرمان امام خمینی (ره) و با خون‌های شهدا به ثمر رسیده است در ادامه با تدابیر داهیانه حضرت آقا و رشادت‌های مردان و زنان تا به امروز در اوج قدرت و صلابت ایستادگی کرده و به کشور‌های جهان صادر شده است.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۷۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

امانتداری فرزندان انقلاب با خلق حماسه در انتخابات

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، هما اکبری خبرنگار افتخاری بسیج ؛ در۴۵ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرارداریم انقلابی که به فرمان امام خمینی (ره)و با خون های شهدا به ثمر رسیده است در ادامه  با تدابیر داهیانه حضرت آقا و رشادت های مردان و زنان تا به امروز در اوج قدرت و صلابت ایستادگی کرده و به کشورهای جهان صادر شده است .

 

 نسل امروز از فرزندان و نوادگان نسل روزهای انقلاب و جنگ هستند که هر کس در صحنه های مختلف و حتی گوشه و کنار درحال خدمت به کشور ایران که صاحب انقلابی شکوهمند است،می باشند .

 

 

 این نسل اگر چه خود را مسئول این قدرت و صلابت نمی داند اما خودرا بیش از مسئول حتی موظف به امانت داری می داند .

 

 آنقدر که حتی برای حفظش در دوره های مختلف فرزندش را تقدیم می کند،از کدام دهه و نسل و یا در کدام منطقه و مرز و بوم فرقی نمی کند ،شهید داده است و از کسب عناوینی چون مدافع حرم ،مدافع حجاب، سلامت ،امنیت افتخار می کنند .

 

  این انقلاب در جهان از هر نظری تک می باشد چرا که با جستجوی کوچک در تاریخ، تمایز انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب های دیگر می توان یافت . 

 

 انقلابی که با فشارهای فراوان ، با کمیت مادی و نیروی انسانی متولد شد و در بدو تولد پیروزی اش توطئه های فراوانی را به جان خرید و بارها و بارها شهید داد اما ایستاد چون باید می ایستاد تا امانت الهی را به دست صاحب اصلی اش برساند .

 

امروز که در تولد تقریبی نیم قرن از انقلاب می باشیم مردم همه و همه در امتحان دیگر و حماسه دیگر قرار گرفته اند و پر قدرت تر با دلی زخم خورده و مصیبت دیده از شهادت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و فرزندان شهید و شهیده در سنین مختلف در دهه ها ی مختلف ،دراین امتحان حضور می یابند و سربلند خواهند شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار