رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خبر داد:

حل مسئله تملک اراضی مسیر جاده کنارگذر ایلخچی در قالب ماده 9

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی از حل مسئله تملک اراضی مسیر جاده کنارگذر ایلخچی و و آماده سازی پروژه برای بهره برداری در حداقل زمان ممکن در قالب ماده 9 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان از پروژه کنارگذر ایلخچی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مهترین چالش این کنارگذر حل موضوع تملک اراضی مسیر جاده بود که با حضور رئیس کل دادگستری استان در قالب ماده ۹ حل شد.

وی افزود: كنارگذر ايلخچي تا كنون بيش از 75 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و با تعيين تكليف شدن ماده ۹ تملك اراضي مسير جاده در كوتاه ترين زمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فتح‌زاده بیان کرد: كنارگذر ايلخچي به دليل قرار گرفتن در مسير شهرك صنعتي سليمي، دانشگاه شهيد مدني و اتصال استان به استان هاي غربي كشور، نقش كليدي در كاهش ترافيك، تسريع در حمل و نقل باري و مسافري، كاهش مرگ و مير و ايجاد آرامش براي ساكنين شهر خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تبریز و معاونین دادگستری، رئیس کل دادگستری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی را در بازدید از پروژه کنار گذر ایلخچی همراهی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار