روایت جهاد امداد رسانی به مردم گرفتار در برف تا رفع نقص فنی خودروی مسافران در محور مشهد_تربت حیدریه+فیلم

جهادگران بسیجی و خدام افتخاری بقعه امامزاده سید محمد علوی مشهد با آمادگی ۱۰۰درصدی از ابتدای بارش نزولات آسمانی، توفیق میزبانی از زائرانی که به دلیل یخ زدگی سطح جاده و نقص فنی خودرو در راه مانده بودند را داشتند.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۵۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، درپی بارش نزولات آسمانی به صورت برف و کولاک که با یخ زدگی سطح محور مواصلاتی مشهد -تربت حیدریه وبالعکس همراه بود آستان مقدس امامزاده سید محمد علوی علیه السلام با آمادگی ۱۰۰درصدی از ساعات اولیه فعالیت سامانه بارشی توفیق میزبانی زائرینی که به دلیل یخ زدگی سطح جاده یا نقص فنی خودرو درراه مانده بودند از آن خود کرد.

 به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیل مشهد با همت جهادی بسیجیان و خدام افتخاری این بقعه متبرکه ضمن خدمت رسانی به زائرین عزیز واسکان و پذیرایی با چای و دمنوش و میان وعده و اهدای نبات متبرک ،خدمات تبرعی از قبیل :تعمیرات جزئی اتومبیل زائرین و هماهنگی جهت حمل خودروبر هم انجام می پذیرد.

 
 برنامه های متنوع فرهنگی نیز در این بقعه متبرکه بخصوص درحوزه کودک و نوجوان برای زائرین عزیز برنامه ریزی شده است.

پایگاه مقاومت بسیج شهید نعمت زاده آستان مقدس امامزاده سید محمدعلوی علیه السلام افتخار دارد بصورت شبانه روزی باتمام ظرفیت و امکانات درخدمت زائرین عزیز می‌باشد.

طی هماهنگی صورت گرفته، پایگاه اورژانس مستقر در این بقعه متبرکه بصورت شبانه روزی به ارائه خدمات می پردازد و پاسگاه انتظامی اسلام قلعه نیز در تامین امنیت زائرین در کنار خدام افتخاری و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید نعمت زاده این بقعه متبرکه تاپایان بارش نزولات آسمانی درخدمت زائرین گرامی می باشند.

گفتنی است تعداد ۲۰۰ تخته پتو نیز جهت رفاه حال زائران تهیه و تجهیز گردید.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار