امام جمعه مشگین شهر:

سیطره امریکا در منطقه رو به افول است

مشگین شهر - امام جمعه مشگین شهر گفت: سیطره امریکا در منطقه رو به اوفول بوده و ایران با اتکا به پروردگار عالم و جوانان متعهد و غیور قله های علمی و نظامی را در دنیا فتح می کند.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۰۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

سیطره امریکا در منطقه رو به افول است

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته مشگین شهر با تبریک دهه فجر اظهار کرد: سیطره آمریکا در منطقه رو به اوفول بوده و ایران با اتکا به پروردگار عالم و جوانان متعهد و غیور قله های علمی و نظامی را در دنیا فتح می کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به کشوری بسیار قدرتمند تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: اگر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی نبود دشمن از گزینه های روی میز استفاده می کرد.

خطیب جمعه مشگین شهر برگزاری پرشکوه اعتکاف را یادآور شد و بیان کرد: با گسترش و تعمیق باورهای دینی سال گذشته ۶۰۰ هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند که امسال بیش از یک میلیون نفر در ۷ هزار مسجد این مراسم انجام شد ونسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است.

باوقار بیان کرد: ۸۰ درصد معتکفین جوانان و نوجوانان کشور اسلامی بودند که این برنامه واقعا حرکتی بی نظیر هست و دشمنان ایران اسلامی را ناامید کرد.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره و دستاوردهای عظیم ماهواره ای ایران گفت: این اقدامات نگرانی امریکا و متحدانش را به همراه دارد و این پرتاب و موفقیت کامل به دست جوانان غیور ایران اسلامی صورت گرفته است.

امام جمعه مشگین شهر گفت: این نشان می دهد ایران اسلامی بعد از 45 سال توانسته است تحریم های ظالمانه را بشکند و در مقابل تهدید و فشار ابرقدرت ها بازدارندگی ایجاد کند.

باوقار افزود: شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند که طبق فرمایشات مقم معظم رهبری بر هر مسلمان و مومنی یک وظیفه و واجب شرعی است و اطاعت از فرمان ولی واجب تر که عمل به دستورات ایشان و حضور پرشور در پای صندوق های رای است.

وی تصریح کرد: ایران کشور مستقلی است و این موضوع برای جمعیت کل دنیا خیره کننده هست که ایران به پیشرفت های فوق العاده ای دست می یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار