پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسبج سپاه شهرستان نیکشهر به مناسبت آغاز دهه فجر

فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر پیامی صادر نمود که به شرح زیر است
کد خبر: ۹۵۷۵۳۷۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی شد. پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست.

اکنون و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از دیروز، روسپیدتر از همیشه و باورمندتر از هر زمان دیگر تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و با توسل به فرهنگ شهادت و شهیدان والامقام، این یادگاران همیشه و با همراهی و همگامی و ایثارهای مردم فهیم و بزرگوارمان به مسیر تعالی خود ان‌شاءالله با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به  ملت شریف ایران بویژه خانواده بزرگ بسیجیان بی ادعا وهمیشه در صحنه شهرستان نیکشهر تبریک عرض نموده و تداوم عزتمندی و توفیقات روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه الهی خواستارم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار