امام جمعه تربت جام:

مردم با حضور به موقع، همواره از نظام اسلامی پشتیبانی کردند/امام(ره) با دست خالی از سوی استکبار و با دست پُر از حمایت مردم به پیروزی رسید+تصاویر و فیلم

امام جمعه تربت جام گفت: یکی از زیباترین جلوه های گفتمان انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب وفاداری مردم به امام و شهیدان، انقلاب و رهبری است و کلید واژه اصلی نظام حضور به موقع مردم در صحنه های است.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۳۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

مردم با حضور به موقع خود، همواره از نظام پشتیبانی کردند/امام(ره) با دست خالی از سوی استکبار و با دست پُر از حمایت مردم به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت جام ، یادواره ۲۱ شهید دفاع مقدس روستای مومن آباد تربت جام با اجرای سرود، تواشیح، دلنوشته، قرائت زندگینامه و وصیت نامه شهیدان، مداحی و نوحه سرایی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان تربت جام باتبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یادو نام شهیدان و تکریم و تجلیل از صبوری خانواده شهدا و ایثارگران با اشاره به ولایت پذیری شهدا و مردم گفت: شهدا ولایت پذیری را در عمل به سیره نبوی(ص) و علوی(ع) و نثار جان خود در دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت ثابت کردند.

حجت الاسلام حسین اسلامی افزود: یکی از زیباترین جلوه های گفتمان انقلاب اسلامی در ۴۵ سال انقلاب که خودشان را نشان داده وفاداری مردم به امام و شهیدان، انقلاب و رهبری است.

وی با اشاره به این که ناامید کردن مردم نقشه دشمنان است ادامه داد:امام خمینی (ره) با دست خالی از سوی ابرقدرت ها و دست خیلی پر از حمایت مردم در مواجهه با حکومت پهلوی قیام کرد و با پشتیبانی مردم به پیروزی رسید.

اسلامی تصریح کرد:دشمنان با جنگ ترکیبی و باایجاد فتنه در سال گذشته و سال ۸۸ نقشه فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را طراحی کرده بودندو یقین داشتند که رژیم سرنگون می شود که بایدبه محاسبات آنان آفرین گفت، اما فقط دو عنصر خدا و مردم را در محاسباتشان در نظر نگرفته بودند.

وی بیان داشت:دشمنان در جنگ‌ترکیبی و در شناخت مردم ایران دچار اشتباه محاسباتی شدنددشمنان مردم ایران را نشناخته اند .

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که در دنیا و در هنگامه خطر عامه مردم بیشتر از خواص و کارگزاران به داد نظام رسیده اند که در هیچ نظامی در دنیا مانند مردم ایران سراغ نداریم.

اسلامی یادآورشد: مردم از مدیران، مشکلات و فشارهای معیشتی و اقتصادی گلایه مند هستند و بیشتر از خواص و کارگزاران از نظام دفاع و پای انقلاب و رهبری ایستاده اند و کلید واژه اصلی نظام حضور مردم در صحنه است.

خبرنگار/محمدرضا حقدادی

فیلمبردار و تدوین/مهدی جباری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار