مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان

قطار پیشرفت انقلاب با سرعت در حال حرکت است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه چراغ بیداری اسلامی با شکل گیری انقلاب روشن شد، گفت: قطار پیشرفت انقلاب با سرعت در حال حرکت است.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

 

قطار پیشرفت انقلاب با سرعت در حال حرکت است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سرهنگ پاسدار حسن حبیبی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای حرم آستانه اشرفیه در آستان مقدس سید جلال الدین اشرف (ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امامین انقلاب در شرایط سخت شکل، دوام و قوام گرفت.

 

وی با بیان اینکه هدف و مقصود اصلی امام راحل احیا و اجرای تعالیم هستی بخش اسلام بود، افزود: استقلال خواهی، حفظ تمامیت ارضی، حکومت مردم بر مردم و مردم سالاری دینی از دیگر اهداف امام راحل بود.

قطار پیشرفت انقلاب با سرعت در حال حرکت است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه چراغ بیداری اسلامی با شکل گیری انقلاب روشن شد، گفت: بیداری اسلامی امروز در آن سوی مرزها با تفکر امامین انقلاب پیشتازی می‌کند.

 

سرهنگ پاسدار حبیبی با اشاره به گوشه‌ای از چالش‌های ایجاد شده در مسیر انقلاب اسلامی در این چهل و اندی سال بیان کرد: از جنگ ۸ سال گرفته تا ترور شخصیت‌های چون شهید مطهری، رجایی و بهشتی، ترور شخصیت‌های نظامی و تحریم‌های ظالمانه تنها گوشه‌ای از جنایات دشمن علیه انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه قطار پیشرفت انقلاب با سرعت در حال حرکت است، افزود: هیچ مانع و مسأله‌ای نمی‌تواند مسیر انقلاب اسلامی را به انحراف بکشاند.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ایران اسلامی و منطقه خاورمیانه در نقطه استراتژیک جهانی قرار دارد، گفت: بر اساس روایات اسناد و داده‌های آماری موجود نیمی از جمعیت جهان در این منطقه هستند، نصف ثروت دنیا در این منطقه است و ۶۰ درصد سوخت فسیلی متعلق به این مرز و بوم است و از این رو مورد توجه استعمارگران قرار گرفته است.

 

سرهنگ پاسدارحبیبی با بیان اینکه آمریکا دنبال تضعیف کشورهای منطقه است، اضافه کرد: چین، روسیه و ایران سه موازنه قدرت در منطقه هستند و آمریکا به شدت از این کشورها واهمه دارد.

 

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این چهل و اندی سال قابل دفاع دانست و افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بی‌ام ایران در دوران دفاع مقدس از خرید سیم خاردار هم منع بود، گفت: امروز به جایی رسیدیم که جزو ۱۰ کشور قدرت برتر موشکی دنیا هستیم.

 

سرهنگ پاسدار حبیبی با اشاره به رتبه ۱۵ ایران در صنایع زیر دریایی اضافه کرد: ایران توانسته با تلاش نخبگان و متخصصین داخلی به جزو ۵ قدرت سایبری دنیا تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن دنبال سیاه نمایی و تحریف واقعیت‌ها است، افزود: از نظر ذخایر منابع انرژی رتبه دوم گاز جهان و رتبه ۴ نفت جهان را در اختیار داریم.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ایران از لحاظ ترانزیت و حمل نقل وضعیت منحصر به فردی دارد، گفت: با داشتن ۱۱ بندر تجاری کوچک و بزرگ، ۵ خط ریلی و ۲۱ جاده بین المللی در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

 

سرهنگ پاسدار حبیبی با اشاره به ظرفیت‌های ایران در بخش‌های مختلف اضافه کرد: در بخش ذخایر معدنی آهن، روی و مس جز ده کشور برخوردار جهان هستیم.

 

وی با اشاره به طرفیت‌های گردشگری ایران افزود: از لحاظ گردشگری جزو ۱۵ کشور برتر دنیا و از لحاظ ثبت یونسکو نیز جایگاه نوزدهم را داریم.

 

قطار پیشرفت انقلاب با سرعت در حال حرکت است

قطار پیشرفت انقلاب با سرعت در حال حرکت است

ارسال نظرات
آخرین اخبار