فرماندار اراک:

دهکده مقاومت سرمایه ارزشمندی برای شهر اراک است/لزوم استفاده همه بخش ها از ظرفیت این مجموعه

امیر هادی گفت:شهر اراک با قوت در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد در این مسیر نقش مجموعه های چند بخشی نظیر دهکده مقاومت در حوزه فرهنگی،ورزشی و تربیتی می تواند چشم گیر و بسزایی باشد
کد خبر: ۹۵۷۴۷۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛امیر هادی فرماندار شهرستان اراک در حاشیه بازدید از دهکده مقاومت گفت: خوشبختانه با بازدیدی که از این مجموعه داشتم شاهد تلاش ها و اقدامات انجام شده در همه بخش ها هستیم ایجاد چنین مجموعه ای که بتواند همزمان خدمات فرهنگی،ورزشی،تفریحی را ارائه نماید یک نقطه مثبت و قوت برای شهر و استان محسوب می شود.

وی افزود: امروز شهر اراک به عنوان کلانشهر شتابان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و این مهم به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص این شهر در بخش گردشگری و تفریحی می تواند فرصت خوبی برای سرمایه گزاران باشد.

هادی گفت: دولت مردمی سیزدهم و مجموعه مدیریتی استان، همت خود را برای حمایت از سرمایه گزاران معطوف کرده است که بتوانند با اطمینان خاطر از حیث حفظ و گردش سرمایه توان بالقوه خود را در استان به کاربگیرند.

فرماندار اراک بیان داشت:دهکده مقاومت امروز یک الگو محسوب می شود مجموعه ای که توانسته با هوشمندی و مدیریت خوب فضایی را برای شهروندان اراکی فراهم نماید امروز شهر اراک بیش از گذشته نیازمند سرمایه گذار در حوزه تفریحی و نشاط شهروندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار