خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) همدان به مناسبت ۴۵اُمین سالگرد دهه مبارک فجر

همدان- سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن ۴۵اُمین سالگرد دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۹۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن ۴۵اُمین سالگرد دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، ایام دمیدن خورشید استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است. ایام  تجلی حضور ولایت و نمادی از وحدت  ملت مسلمان و انقلابی ایران است.

دهه فجر ، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: در حال حاضر استکبار جهانی علاوه بر شکست‌های ترمیم‌ناپذیر در صحنه میدانی، در دادگاه قضاوت وجدان‌های بیدار آزادگان جهان نیز محکوم شده، ازاین‌رو سعی دارد برای جبران این شکست‌ها، با ترفند‌های شیطانی ازجمله تحریم، بزک کردن چهره فاسد رژیم طاغوتی و جلادان ساواک، سیاه نمایی و برجسته‌سازی برخی مشکلات انکارناپذیر معیشتی و به چالش کشیدن انتخابات پیشرو، ملت ایران را مأیوس و ناامید نماید، غافل از آنکه مردم همیشه درصحنه، در سایه ولایت، ولی امر مسلمین جهان، با پاسداری از دستاورد‌های گران‌سنگ انقلاب به عنوان پادزهر تهاجم ترکیبی دشمنان و صیانت از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌نمایند.

در این بیانیه آمده است: سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن تبریک ۴۵ سالگرد پیروزی ایام‌الله دهه مبارک فجر به صاحب اصلی انقلاب اسلامی، حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با سپاس از رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و حضور بی‌دریغ ملت شریف ایران که به‌راستی در طول تاریخ انقلاب، نماد وفاداری و مقاومت‌اند اعلام می‌دارد؛ نیرو‌های مسلح تا پای جان، گوش‌به‌فرمان، ولی امر مسلمین، مدافع آرمان‌های والای امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و حافظ واقعی انقلاب و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار